Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Versatile Blogger

niedziela, 20 stycznia 2013

Zasady zabawy:
Każdy nominowany bloger powinien:
  • podziękować nominującemu na jego blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie,
  • ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 

Wyróżnienie otrzymałam od autorki bloga W bibliotece Karriby, za co bardzo jej dziękuję:)

A jeśli chodzi o fakty dotyczący mnie... hmm...

1. Uwielbiam herbaty - czarne, zielone, czerwone., białe, ziołowe, owocowe - oczywiście bez cukru
2. Jako dziecko nienawidziłam bananów, niechęć minęła wraz z wiekiem.
3. Już w podstawówce zaczęłam pisać pierwsze wiersze. Obecnie mój zeszyt w szufladce liczy ponad 100 pozycji:)
4. Mam dwukolorowe tęczówki. W zależności od pory dnia, typu oświetlenia czy makijażu przechodzą z błękitu w zieleń.
5. Spośród zwierzątek uwielbiam koty, ich mruczenie i miłe futerko. Zdarzało się, że małe zostawały bez mamy i wtedy miałam okazję karmić je strzykawką z mlekiem:)
6. Wychowałam się na książkach pani Rowling i dorastałam razem z bohaterami sagi. Sentyment pozostał i co najmniej raz w roku czytam ponownie wszystkie części.
7. Od 7 lat gram na klarnecie w orkiestrze dętej :)

Trudno jest mi znaleźć 15 blogów, które jeszcze nominacji nie otrzymały, stąd zaproszenie do zabawy kieruję w stronę dwóch imienniczek

5 komentarzy:

  1. klarnet - ciekawa pasja
    było tyle tagów, że odpowiem tutaj :
    1- na wszystkie egzaminy ucze sie w ostatniej chwili
    2- zawsze bylam psiara, od 3 lat jestem kociara :D
    3- dopiero w tym roku przekonalam sie do legginsow
    4 - kocha dzwony
    5- nie mam przeklutych uszu
    6- nie jestem katoliczka
    7 - uwielbiam zmieniac kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, to dowiedziałam się, na czym grasz, buszując we wpisach ze stycznia :-) Ja uczyłam się kiedyś grać na saksofonie - niezbyt długo, ale bardzo miło to wspominam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko dotarłaś ;) Mnie cały czas marzy się saksofon tenorowy :)

      Usuń
    2. Lubię zawsze zaglądać na początek bloga :-)
      Tenorowy saksofon miałam przez chwilę (potem grałam na altowym) - jest strasznie ciężki. Kiedy zaczynałam wydobywać z niego pierwsze dźwięki, przybiegła moja siostra i powiedziała, że myślała, że zaczynam przesuwać meble:-P

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania