Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Marzec - podsumowanie

środa, 3 kwietnia 2013

Co działo się u mnie w marcu?

Przeczytałam 3  książki:
"Świat Zofii" Josteina Gaardera
"Krew Aniołów" Reeda Arwina
"Zaginiony symbol" Dana Browna

Obejrzałam w całości Forest Gump i 3 części Toy Story. Z obu wyborów jestem niezwykle zadowolona :)

W między czasie bawiłam się nieco wyglądem mojego bloga i bardziej skupiłam się na studiach. W tym miesiącu postaram się wyrównać proporcje.

A jak Wam minął marzec?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania