Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Miłe zakończenie tygodnia

sobota, 27 kwietnia 2013

http://czytelnicza-dusza.blogspot.com
Ostatni dni przyniosły mi kilka (dokładnie dwie) miłych informacji, a właściwie nagród.

1. W konkursie portalu dlaStudenta wygrałam książkę "Dziwactwa i sekrety władców Polski"

2. W konkursie u Ejotka za tekst zachęcający wiosnę do przybycia do wyboru były dwie nagrody, ja zdecydowałam się na tę o dyktatorach, bo w planach mam małe przypomnienie historii :)  Udało mi się stworzyć kilkanaście wersów:

W kwiecistym rydwanie konie zaprzężone, 
w płatkach kwiatów i owocach cała suknia tonie...
To Ona! Pani słońca i nadziei tam czeka!
Ale sroga Zima została, rządzi i panuje,
i mroźne dni na czas najbliższy planuje.
Nie, to nie tak! Niech Zima już ucieka, 

bo wszyscy oczekują Wiosny:
by słyszeć świergot ptaków i śmiech ludzki radosny.
Przybądź do nas Pani piękna i miłości!

My Ci pomożemy pozbyć się śniegu z Twych włości.
Przybądź do nas Wiosno, Pani ulubiona!
Wszyscy Cię oczekują by radośnie wołać: To Ona!!!

3. W ubiegłą niedzielę byłam na rozstrzygnięciu konkursu poetyckiego "Młody Poeta Dolnego Śląska". Wprawdzie nic nie zajęłam, ale dostałam małą książeczkę pokonkursową z opublikowanym moim wierszem :)

[Krzyk radości rozlega się w oddali]
Krzyk radości rozlega się w oddali
a ja stoję
Bezwiednym wzrokiem otaczam świat
gdy na płytę upada kwiat
Usta wyrażają słowa modlitwy
a w umyśle pustka
między palcami przebiega sznur koralików
Później wracam
W szmerze codziennej radości
lód serca nie topnieje
a każdą chwilę poświęcam Tobie
Kolejna zapalona lampka
tylko Ty możesz stopić lód
mimo że Cię nie ma
nadajesz sens całej mej egzystencji

Ostatnio zdarza mi się czasem coś wygrać, o ironio jednak zazwyczaj są to książki:) Szczęście się do mnie ładnie uśmiechnęło :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranych nagród :) ,,Dziwactwa i sekrety władców Polski" sama z chęcią bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania