Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Podziękowanie :)

sobota, 8 czerwca 2013

Sesja nadchodzi, podejrzewam, że wkrótce zaginę pod stertą notatek, książek i skryptów, więc i na czytanie czasu troszkę mniej przeznaczam. Stąd dzisiaj zamiast recenzji podziękowanie :)

Jestem super szczęśliwa, bo:
1)mam już 26 obserwatorów
2) licznik odwiedzin przekroczył 2tys
a jeszcze nie minęło pół roku odkąd prowadzę tego bloga :)

Dziękuję wszystkim!! :)
Szczególne podziękowania kieruję w stronę anwen, bo jak wynika ze statystyk to z jej bloga (podejrzewam, że z bocznego blogrolla) przekierowuje do mnie około 40 osób tygodniowo. Jeszcze raz dziękuję!

3 komentarze:

  1. Ja korzystam z tego, że już prawie wszystko zaliczyłam, teraz tylko egzaminy i czytam ile mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że wkrótce też będę mogła sobie na to pozwolić :)

      Usuń
  2. Życzę Ci wielu obserwatorów i tego, by licznik szybko przekroczył 100 000 wejść :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania