Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Sesja i inne pierdoły ;)

sobota, 22 czerwca 2013

Studia to taki śmieszny okres, gdzie na semestr zajęć przypadają dwa-trzy tygodnie nauki :D. Po przecież nawet powtarzając coś tam po każdych zajęciach przed egzaminem trzeba przerobić wszystko ponownie.

W efekcie ostatnie dni spędzałam w książkach i momentami miałam wrażenie, że mój mózg eksploduje. Na szczęście wszystko zaliczone nieco wcześniej i mogłabym się delektować wakacjami, ale... uświadomiłam sobie, że muszę jeszcze napisać artykuł/referat o referendum lokalnym więc wakacyjne leniuchowanie muszę przełożyć. Co mnie podkusiło, żeby to pisać? :P

Niestety przez ostatni czas nie miałam kiedy spokojnie poczytać książek, stąd tak dawni mnie tutaj nie było. Powoli wracam do gry;) jednak z lżejszą literaturą, bo na próby czegoś bardziej ambitnego jeszcze po sesji za wcześnie ;)

W międzyczasie czekają mnie zakupy i robienie własnoręcznego plannera, do czego zainspirowała mnie Nadine, o czym więcej TUTAJ

A i wczoraj nieco zmodyfikowałam szatę graficzną bloga. Plany były ambitniejsze, ale najpierw muszę się nieco douczyć o modyfikowaniu szablonu bloga (poza funkcjami zaawansowane w blogerze). Znacie jakieś dobre stronki, filmiki czy cokolwiek przystępnie stworzonego?

5 komentarzy:

  1. Już na pierwszy rzut oka bardzo podoba mi się czcionka, chyba bardziej czytelna niż ta "notatnikowa" :-)
    Czekamy na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę, że już po sesji jesteś ;) Słodkiego leniuchowania już po artykule !

    OdpowiedzUsuń
  3. haha studia to rzeczywiście śmieszny okres:) Sama też zdałam wszystko wcześniej, ale przypomniałam sobie, że mam obronę i że na nią trzeba się przygotować;P
    także życzę nam powodzenia, a później - błogiego lenistwa;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania