Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Dyskusja z książką w tle

sobota, 6 lipca 2013

Tym razem krótko, tytułem wstępu o małej akcji jaką organizuję na blogu.
Są takie książki, o których nie sposób zapomnieć. Czasem myśli z nimi związane błąkają się po głowie przez godziny, innym razem pomimo upływ dni nadal nie można przestać o nich myśleć. Ewentualnie zamiast jej czytać myśli się nad czymś mniej lub bardziej z nią powiązanym
Brzmi znajomo?

Ja po raz ostatni miałam tak po Efekcie Lucyfera (więcej TU i TU), Zauważyłam jednak, że coraz częściej pewne książkowe problemy rodzą pytania.

Tak więc zapraszam do wspólnych, okazjonalnych dyskusji z książką w tle.
Pierwszy post z tej serii już wkrótce - ostatnie lektury podsunęły mi kilka tematów do wyboru, oczywiście chętnie podejmę się i tych zaproponowanych przez Was :).

11 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Ja tak miałam po przeczytaniu trylogii Milenium Stiega Larsona. Moje myśli błądziły wokół tej serii przez dobre kilka tygodni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej trylogii jeszcze nie czytałam, mimo, że już kilkakrotnie chodziła mi po głowie ;)

      Usuń
  2. Ładnie wyszło ! Jestem zainteresowana akcją !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, ja po przeczytaniu Pieśni o poranku tak bardzo chciałam z kimś o niej podyskutować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mogłaś poszukać kogoś kto to już przeczytał i zaproponować dyskusję :D

      Usuń
    2. Problem w tym, że w moim otoczeniu bliskim nikt jej nie czytał jeszcze wtedy, teraz już sobie jakoś poradzę

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł :)
    Czekam na pierwszy temat dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy temat już gotowy, pojawi się jutro :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania