Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Podsumowanie miesiąca: czerwiec & pół roku bloga :)

poniedziałek, 1 lipca 2013

Zacznę od tego co miało być na końcu :)

Chciałam podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga. Przy 48 opublikowanych postach przekroczyliście 2,6 tys odwiedzin, 175 komentarzy (łącznie z moimi) i 30 obserwatorów. Dziękuję!!! :))

Dzisiaj mija 6 miesięcy odkąd założyłam bloga - jak można się więc domyślić był on postanowieniem noworocznym. Bardzo chciałam się sprawdzić czy potrafię pisać więc nie pozostawało nic innego jak zacząć to robić. Początkowo miał być o wszystkim, jednak czym dłużej pisałam posty tym bardziej czułam, że najlepiej mi się pisze o książkach.
Blog więc wyprofilowałam, kilkakrotnie zmieniałam tytuł, jego szatę graficzną. Nadal nie jestem z jego wyglądu zadowolona, ale od tego są wakacje, żeby nauczyć się robić ładne nagłówki:) Mile widziane filmiki, strony pokazujące jak i w czym robić ładne nagłówki i modyfikować szablon bloga.

A i dwa dni temu stuknęła mi 20. tak więc same okazje do świętowania!

Jeżeli chodzi o czerwiec to przeczytałam 5 książek; była tam zarówno kolejna opowieść o dorosłej już Ani Shirley, lekka obyczajówka Julii Stagg, idealny na jeden wieczór thriller Mario Puzo, nieco bardziej wymagająca pozycja popularno-naukowa Stephena Cartera i wstrząsająca historia "Chłopca z latawcem". Tak więc spory przekrój literatury. Ze względu na sesję musiałam się nieco ograniczać z czytaniem, ale teraz będę mogła sobie to spokojnie odbić.

Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście! :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów i życzę dalszych radości z prowadzenia bloga. Jeśli chodzi o pomoc blogową to jest np. tutaj www.pomocnicy.blogspot.com/ też sama nie byłam zadowolona z wyglądu strony i wiele razy go poprawiałam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie zaczynam się zaznajamiać z nią :)

      Usuń
  2. Gratuluję!!! Ja nawet zapomniałam dodać podobny post z okazji półrocza. Przeoczyłam to:) Póki co leci mi 9 miesiąc:) Życzę Ci wielu odsłon bloga i wielu obserwatorów:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu świetnych wyników :-) Życzę wielu kolejnych półroczy udanego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję :) Wytrwałości w pisaniu, blogowych i książkowych sukcesów :) Oby następne pół roku było jeszcze lepsze! :D

    A co do czerwonej herbaty to szczerze mówiąc ja już się do niej przyzwyczaiłam i jej smak sprawia mi nawet przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania