Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[dyskusja z książką w tle] Przypadek, zbieg okoliczności, a może...?

niedziela, 4 sierpnia 2013


Wierzycie w przypadki, zbiegi okoliczności itd...? ;) Ja raczej skłonna jestem powtórzyć za moją polonistką, iż przypadki są tylko w gramatyce.

A co ma to wspólnego z książką? Jak wiedzą zapewne użytkownicy Bloggera jest taka zakładka jak: Źródła ruchu sieciowego, gdzie można zerknąć po jakich hasłach wpisanych w Google przekierowało użytkownika na nasz blog. Ostatnio zauważyłam tam hasło: renata l. górska (oryginalna pisownia), a ja nigdy nie miałam w ręce książki tej autorki. Ba, ja nawet nie nie słyszałam o takiej autorce.

O fakcie zapomniałam na jakiś czas. Później jednak zerknęłam na fb, gdzie ktoś dodał informację,  o konkursie, zorganizowanym przez Renatę L. Górską, w którym rozdawała książki.

Po tym jak wspomniałam w zgłoszeniu konkursowym o zbiegu okoliczności autorka uznała, że pomimo wielu zgłoszeń i mnie prześle egzemplarz. W efekcie listonosz dotarł z książką Przyciąganie niebieskie, a mnie została do rozstrzygnięcia kwestia zbiegów okoliczności. A książka sama w sobie okazała się szczególna ze względu na poruszane tematy (o czym już wkrótce w recenzji).

A Wy? Wierzycie w zbiegi okoliczności? Czy uważacie, iż ktoś nad tym wszystkim czuwa?

3 komentarze:

  1. Nie wierzę w zbiegi okoliczności, szczęśliwe przypadki, czuwanie nad naszym losem itp. :D Takie sytuacje komentuję krótko "fajnie się złożyło" i nie zastanawiam się nad nimi długo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee, raczej nie wierzę w zbiegi okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wierzę, zależy od sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania