Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Lipcowe podsumowanie

czwartek, 1 sierpnia 2013

Lipiec minął szybko i intensywnie. Prawie połowę miesiąca przechorowałam, a pod koniec pobawiłam się na weselu ;) Poza tym przeczytałam masę (w porównaniu z poprzednimi miesiącami) książek, a kilka z nich wygrałam/dostałam :)

1. Rozpoczynając od ostatnich, wygrałam:
Lalki,
Przyciąganie niebieskie prosto od autorki,
i niespodziankę od Recenzje Kitty.

2. Nawiązałam współpracę z wydawnictwem M., dziękuję pani Dorocie za okazane zaufanie :)

3. Blogowe liczniki pokazują, że mam już 50 obserwatorów za co bardzo dziękuję :) I w efekcie w najbliższych dniach przygotuję malutką rozdawajkę :)

4. Mała reklama pomiędzy statystykami ;)
Jeżeli podoba Wam się mój blog zapraszam do jego obserwacji przez: 
Bloglovin i/lub
Google + i/lub
FanPage (niedawno założonego)

5. Przeczytałam 15 pozycji.
literatura dziecięca: 5 (PollyannaPollyanna dorastaMała księżniczkaMały LordWymarzony dom Ani )
fantastyka: 7 (seria o Harrym Potterze) (linki do wszystkich części przy dyskusja z książką w tle)
pozostałe: 3 (Anna KareninaRęka MistrzaKwiatki papieża Franciszka)

6. W ramach dyskusji z książką w tle pojawiły się kwestie:
małżeństwa
Kim jest potteromaniak? (w poście odnośniki do recenzji wszystkich części)
Dlaczego warto czytać książki?

7. Realizacja wyzwań w lipcu:
15 przeczytanych książek Pod hasłem
kolejna część serii o Ani z Zielonego Wzgórza w ramach Czytamy Anię
jedna pozycja do Nie tylko literatura piękna...
jedna pozycja w ramach wyzwania Świat Stephena Kinga, do którego dopiero co przyłączyłam ;)

No i większe i mniejsze zmiany szablonu bloga. Dopiero raczkuję w świecie html, a grafika ze mnie zrobić się nie da, więc podejrzewam, że sporo czasu upłynie nim stworzę swój szablon.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników oraz nawiązanej współpracy. Zazdroszczę Ci, że znalazłaś czas na HP, kocham tę serię, ale czytałam ją już tyle razy, że obecnie szkoda mi czasu. W końcu tyle nieprzeczytanych książek czeka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) rozumiem ból związany z ilością nieprzeczytanych książek :)

      Usuń
  2. Recenzje Kiti :)
    Gratuluję wyników, świetnie Ci poszło:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania