Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Podsumowanie miesiąca: sierpień

sobota, 31 sierpnia 2013


Ostatni miesiąc szkolnych wakacji upłynął niezwykle szybko i intensywnie. Ale ze względu na to, iż szkolne mury porzuciłam już w ubiegłym roku pozostał jeszcze jeden miesiąc leniuchowania. Będzie mnie jednak tutaj mniej, ze względu na przygotowania do wyjazdu na studia i upragniony wakacyjny wyjazd.

Wracając do cyferek i innych statystycznych miar; w tym miesiącu przeczytałam 13 pozycji, z najróżniejszych gatunków i odbyły się dwie Dyskusje z Książką w tle: Kontynuacja vs pierwsza część; Dlaczego warto czytać książki? (Dyskusje są cały czas otwarte). Wiele spośród przeczytanych książek było szczególnymi (zainteresowanych odsyłam do archiwum). Nie mogłabym więc określić, która była najlepsza/najgorsza.

Wydarzyło się:
W międzyczasie dołączyłam do zbrodniczej akcji Syndykat Zbrodni w Bibliotece, a na początku miesiąca zorganizowałam małą rozdawajkę (candy) na blogu.

Wyzwania w liczbach:
Pod hasłem: 9 (o ile wszystkie zostaną uznane przez Ejotka :P)

Czytelnicy:
Jak wiadomo podstawą istnienia blogów są ich czytelnicy. Zerkając na cyferki z lipca z wielką radością ogłaszam, iż przybyło
22 obserwatorów,
38 na Google +
13 na facebooku.

Stan aktualny: 72 obserwatorów, 49 Google +, 31 na facebooku

Jest mi bardzo miło, że zaglądacie na mojego bloga i chcecie czytać co piszę :) Blog z dnia na dzień staje się moim małym uzależnieniem. I wcale mi to nie przeszkadza!

27 komentarzy:

  1. O, ja chyba Cię nie kliknęłam na fb. Idę naprawić błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się jeszcze muszę podsumować, ale to pewnie jutro, bo muszę ogarnąć wyzwania. Twoje cyferki imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać podsumowania. 13 książek w miesiącu to jest rewelacyjny wynik, którego mi nigdy nie udało się osiągnąć. I nie dziwię Ci się, że blog stał się Twoim małym uzależnieniem, to bardzo wciąga ;) Świetne rezultaty, oby tak dalej albo jeszcze lepiej :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Najbardziej podziwiam tę liczbę fanów na facebooku, zdaje się, że na fanpejdżach niełatwo zdobyć czytelników :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszego rozwijania się :D Hm, u mnie bardziej wakacyjnie w sierpniu, 10 dni nad morzem w Kołobrzegu :) Obecnie bardziej czytelniczo i już czuję studia - mimo że jeszcze wrzesień wolny, tu jedna poprawka się zbliża, tam zapisy na zajęcia, tu znowu zbieranie zaległych wpisów...Już tak nie czuję tej beztroski letniej.:) W tym miesiącu nie pobiję rekordu przeczytanych książek - kiedyś w jednym przeczytałam aż 18 chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio dobiłam do 15 :P A wrzesień planuję jeszcze wakacyjnie, szczególnie ze względu na wyjazd w góry :)

      Usuń
  6. Fajnie, że masz coraz więcej czytelników, bo piszesz naprawdę ciekawie:) Życzę, by blog się rozwijał i był ogromnym uzależnieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyniku!
    Rowniez przeczytalam 13 ksiazek, roznych, roznistych i wbrew wstepnym planom - wcale niewakacyjnych. Tak mnie wolaly z polki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogratulować wyników wypada:) hmmm, że też sama nie pamiętam, jaki był mój rekord przeczytanych książek w ciągu jednego miesiąca... musiałabym poszperać w notatkach:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i czekam na ciąg dalszy :) Rozwijaj się, rozwijaj... U mnie blogowo było dość spokojnie (ale wrzesień będzie gorrący!), ale prywatnie... to był niezwykle upalny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świetnego wyniku, u mnie niestety nie było tak dobrze pod względem książkowym, chyba się nieco rozleniwiłam... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nawet nie wiem, zawsze byłam kiepska w podsumowaniach wszelakich... ale twój wynik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje takie wyniku ;)
    z ciekawością śledzę Twojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników;)) Takie blogowe uzależnienie, to jedno z najlepszych:)
    Mój sierpień upłynął na wielu refleksjach i ogromnym odpoczynku:) Zobaczymy, co przyniesie wrzesień....
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry wynik i oby tak dalej. To prawda, że blogowanie uzależnia:-) Wiem, to po sobie.
    U mnie sierpień minął bardzo pracowicie pod względem przeczytanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły wynik, wakacje chyba wszędzie są czasem do nadrobienia lektur. Szkoda, że zawsze są za krótkie, bądź za mało przeczytaliśmy :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej mocno i intensywnie, wrzesień zamierzam spokojnie przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej na luzie, ale to nawet dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję podsumowania, świetne wyniki :)
    Mój sierpień? Jutro się okażę, jak zacznę robić u siebie podsumowanie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałas nominowana do Liebster Blog.Szczegóły: http://wlosycaroline.blogspot.com/2013/09/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym móc przeczytać tyle książek w miesiącu, niestety ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważna ilość tylko jakość i przyjemność z czytania :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania