Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Szybka rozdawajka u ania notuje po raz pierwszy :)

sobota, 3 sierpnia 2013

Nawet nie zauważyłam jak blogowy licznik stuknął mi 50 obserwatorów, a jak się przy tym ucieszyłam :)
Postanowiłam zrobić więc na blogu malutki konkurs - rozdawajkę dla czytelników bloga

Nagrodą będzie: Tylko się nie zakochaj Nicoli Doherty.

Czytałam ją raz. Była dość przewidywalna, jednak sprawdziła się jako czytadełko na popołudnie pomiędzy nauką ;) Jeżeli ktoś jest zainteresowany poniżej zasady konkursu-rozdawajki.

1. Konkurs-rozdawajkę organizuje blog Zakochana z słowie pisanym!
2. Konkurs trwa w dniach: 03.08.13- 11.08.13
3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia konkursu.
4. Zgłoszenie do konkursu należy zgłosić w komentarzu pod tym postem.
5. Uczestnikiem konkursu-rozdawajki może zostać osoba, posiadająca adres korespondencyjny w RP.
i co ważne
6. Zgłoszenie musi zawierać:
- adres mailowy,
- imię i nazwisko lub nick
- tutaj miało być pytanie konkursowe, jednak zdecydowałam się na losowanie dlatego trzecim warunkiem jest podanie co najmniej jednej rzeczy która powinna zostać na blogu lub którą powinnam zmienić. (może dotyczyć treści, szablonu itd.)
7. Jedna osoba może wysłać jedno zgłoszenie.
8. Uczestnik konkursu wyraża zgodę by jego zgłoszenie umieścić m. in. w poście z rozstrzygnięciem konkursu.
9. Zwycięzca będzie jeden, którego wylosuję ja.
10. Banerka nie ma, ale będzie mi bardzo miło jeśli polubicie mój blog na:
Google + i/lub FanPage, bądź go zaobserwujecie. Oczywiście nie jest to warunek obowiązkowy.

Miłego weekendu! :)

17 komentarzy:

  1. Pewnie, że się zgłaszam (zwłaszcza, że książka zapowiada się fajnie) :)
    Karriba
    karriba.book@gmail.com
    Co powinno zostać na twoim blogu? Czcionka! Prosta, zwyczajna, przejrzysta - po prostu cudowna! Spodobała mi się tak bardzo, że sama sobie taką ustawiłam właśnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A, co mi tam :) Zgłoszę się :D
    Blairss
    beata.czarnik419@gmail.com
    Na Twoim blogu powinny zostać recenzje oraz wyzwania, w których bierzesz udział. Bardzo fajnie to wygląda, gdy wchodzi się na Twojego bloga i okazuje się, że wzięłaś udział w jeszcze jakimś wyzwaniu :) Ale według mnie powinnaś zmienić nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i ja ;)
    rozalia sz.
    rozalia1205@gmail.com
    Sądzę, że przydałoby się troszkę więcej koloru na blogu, np. w nagłówku. A reszta powinna zostać bez zmian.
    Pozdrawiam serdecznie
    P.s. Zapraszam do mojego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tak zacofana w lekturach "obowiązkowych", że tym razem się nie zgłoszę. Za to pozwolę sobie napisać, że na Twoim blogu nie potrzebna jest żadna zmiana. Zagląda się tu z przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :)
    Ambiwalentna :)
    weronika_0208@tlen.pl
    Uważam, że zdecydowanie powinien zostać nagłówek! strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama udziału nie wezmę, ale życzę powodzenia wszystkim, którzy przystąpią to Twojego rozdania :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :) apdzieckowojny@gmail.com
    Najchętniej napisałabym, że wszystko, gdyż bardzo lubię tutaj zaglądać, jest ładnie, przejrzyście i pomysłowo. Jakbym miała wybrać jedno to twoje posty, które świetnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. psychicznychaos@onet.pl
    Iwi
    Od dłuższego czasu czytam twojego bloga. Napiszę więc, że nie powinnaś zmieniać swojego stylu, a tylko go doskonalić i poszerzać horyzonty : )
    Trzymaj tak dalej, a na pewno licznik będzie wskazywał jeszcze więcej obserwatorów C;

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i już dawno dodałam do kręgów.
    Zgłaszam się!
    ansomia
    Malina261295@wp.pl
    Na blogu na pewno powinno zostać "Najbardziej rozmowni" ;)

    ps. zapraszam, również do mnie na konkurs jeśli masz ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie powinnaś zmienić kolorystykę bloga. Jak dla mnie jest za ponuro u Ciebie. Powinny zaś zostać Wyzwania oraz Dyskusja z książką w tle.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję :)
    i zgłaszam się :D
    Pepe
    livingwithpepe@gmail.com
    A co do zmian ewentualnych, to zajrzałam tu pierwszy raz i podoba mi się i już, ewentualnie jakiś kolorowy akcent w nagłówku.
    xoxo i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    mail - korcimnieczytanie@gmail.com
    Może w nagłówku przydałoby się jakieś zdjęcie, które przyciągałoby wzrok?
    Ale bez tego i tak jest ładnie.
    Obseruję i lubię:)
    Pozdrawiam
    Kornelia Pikulik

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    kontakt : dariamichalkiewicz@wp.pl
    Myślę, że powinna zostać zachowana ta przejrzystość, wszystko tu ładnie widać :)

    Pozdrawiam. Daria Michalkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja też się zgłaszam :)

    paupac.pp@gmail.com
    co do zmian to trochę koloru by się przydało :)
    a no i do kręgów dodane :)
    pozdrawiam
    Pauli

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci, by ten wynik szybko się podwoił. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam wziąć udział w konkursie, ale zobaczyłam, że już miałam możliwość przeczytania tej książki ;) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania