Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Wyniki konkursu-rozdawajki!

wtorek, 13 sierpnia 2013

3 sierpnia ogłosiłam konkurs na blogu. Do wygrania była książka Tylko się nie zakochaj. Więcej tutaj. Dzisiaj nadszedł czas na rozstrzygnięcie :)

Konkurs w liczbach:
zgłosiło się 12 uczestników
jedynie 11 zgłoszeń mogłam uznać za spełniające warunki (w jednym zabrakło nicku/imienia+ nazwiska)
jest tylko 1 zwycięzca, a właściwie zwyciężczyni, bo wszystkie zgłoszenia nadesłały panie :)

Losowanie.
Przygotowanie przedstawione na fotografiach.



I najważniejsze... Książkę wygrała (przepraszam za jakość). :


Marta

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i cenne informacje dotyczące zarówno szablonu bloga jak i samego blogowanie. Obiecuję, że ten konkurs nie jest ostatnim, a dopiero pierwszym :)

6 komentarzy:

  1. Oj, musiałam przegapić, a szkoda.

    Gratulacje dla Marty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni :):) miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! I ślepej kurze trafiło się ziarno, zwykle nie mam szczęścia w losowaniach a tu proszę!

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania