Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Liebster Award u ania notuje

sobota, 7 września 2013

Mam przestój. Nie chce mi się czytać, pisać. Mam nadzieję, że przejdzie! A tymczasem będę korzystała z kilku przygotowanych wcześniej tekstów.

Na początek małe wyróżnienie.
Za Liebster Award dziękuję caroline z bloga: włosycaroline.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Poniżej zamieszczona nagroda. Wprawdzie trochę nie bardzo się kwalifikuję, bo mam więcej obserwatorów niż caroline, ale co tam. W końcu zasady są po to by je łamać :P

1.Dlaczego taka tematyka bloga?
Bo uwielbiam czytać, a jak się okazało pisanie wychodzi mi także całkiem nieźle :P Z książkami związana jestem praktycznie od zawsze i nie wyobrażam sobie bez nich życia. A miło jest znaleźć się wśród osób, które też to kochają. Po za tym to jedyna dziedzina, o której mogę opowiadać godzinami.

2.Czego nie tolerujesz? 
Kłamstwa, w żadnym przypadku. Bywa, że prawda boli, ale z czasem zrozumiem, że widocznie musiałam to usłyszeć. A kłamstwa nie akceptuję! I bardzo trudno jest mi o nim zapomnieć.

3.Najpiękniejszy kolor oczu według Ciebie? 
Z mocnym nasyceniem głębi koloru, nieważne czy błękitny czy szmaragdowy. Musi być intensywny.

4.Kosmetyk który twoje włosy kochają? 
Jeszcze takiego nie znalazłam. Choć ostatnio zauważyłam, że włosy polubiły odżywkę z Garnier z awokado (w żółtej butelce).

5.Ulubiona zabawka z dzieciństwa? 
Duża chodząca lalka, którą bawiła się i moja mama jako dziecko.

6.Co doceniasz w ludziach?
Naturalność.

7.Jak się najlepiej relaksujesz?
Wygodne łóżko, gorąca herbata i dobra książka.

8.Twoje marzenie?
Jakieś są, ale na razie niech pozostaną w sferze marzeń.

9.Ulubiony smak lodów?
Czerwona pomarańcza - pycha!

10.Twój naturalny kolor włosów?
Ciemny blond, choć jako mała dziewczynka byłam typową blondynką. Około 7 roku życia zaczęły mi ciemnieć; komentarz chłopaka: Mózg podjął walkę.

11.Jedna rzecz której mam ci życzyć?
Samozaparcia by się  nie poddawać i dalej blogować.

Myślę, że większość osób już miała okazję brać udział w zabawie. Jednak gdyby ktoś miał ochotę zapraszam do odpowiedzenia na moje pytania.

1. Co sprawiło, że założyłaś/-eś bloga?
2. Kiedy najchętniej piszesz posty?
3. Jedna rzecz/wydarzenie/itp. o jakiej nie zapomnisz z tegorocznych wakacji?
4. Postać bajkowa/ książkowa/ filmowa z którą się utożsamiasz?
5. Miałaś/-eś marzenie, które udało Ci się spełnić?
6. Rodzina/znajomi wspierają czy krytykują Twoje bloggowanie?
7. W trzech słowach o Tobie?
8. Twój ostatni mały/duży sukces?
9. Ulubiony smak dzieciństwa?
10. Jednak książka/film jaką byś mi polecił/-a?
11. I  na koniec: Jak to się stało, że trafiłaś/eś na mojego bloga? (pytanie nieobowiązkowe:P)

19 komentarzy:

  1. Gorąca herbata i dobra książka to chyba najlepszy relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc życzę chęci do dalszego blogowania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% z punktem nr 2. Hołduję zasadzie, że lepsza najgorsza prawda niż kłamstwo i nie uznaję czegoś takiego jak "kłamstwo w dobrej wierze". Sama jestem bardzo szczera i jeśli wiem, że ktoś mnie okłamał to nie ma szans na to, żebym ponownie zaufała. Punkt siódmy oczywiście również pasuje do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czegoś nowego o Tobie dowiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miło mi przeczytać odpowiedzi na moje pytania:)znalazłam twój blog przez przypadek i bardzo mi się spodobał,stąd to wyróżnieie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, też Ci życzę samozaparcia to chyba najważniejsze żeby zawsze mieć wenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mózg podjął walkę" - mistrzostwo :D
    A Twoje pytania Aniu tak mi się podobają, że aż żałuję, że sama nie mam bloga, na którym mogłabym na nie odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odpisz w komentarzu :) Zawsze jakieś rozwiązanie ;)

      Usuń
    2. dokładnie--komentarz chłopaka: Mózg podjął walkę.- uśmiałam się:)

      Usuń
    3. 1. Co sprawiło, że założyłaś/-eś bloga?
      Właśnie dlatego nie mam bloga, jak coś raz odłożę, to trudno mi do tego potem powrócić. Dwa miesiące zajęło mi odpisanie na ten post...
      2. Kiedy najchętniej piszesz posty?
      Jak mam naprawdę dobry humor, to piszę wszędzie, wszystko co się da ;) Podejrzewam, że posty też wtedy bym najchętniej pisała.
      3. Jedna rzecz/wydarzenie/itp. o jakiej nie zapomnisz z tegorocznych wakacji?
      Sierpień, piątek wieczór. Wraz z siedmioma znajomymi zacięłam się w windzie jadąc na imprezę. Mieliśmy grilla, jedzenie, koce, słowem wszystko, żeby przeżyć w tej windzie, w razie gdyby nas nie chciano ratować. Po jakimś czasie kolega zaczął majstrować przy drzwiach, otworzył je (okazało się, że jesteśmy między piętrami) i wyratował nas przyjmując kolejność: najpierw alkohol, potem kobiety, na końcu mężczyźni. Myślę, że tego nie zapomnę ;)
      4. Postać bajkowa/ książkowa/ filmowa z którą się utożsamiasz?
      Zawsze byłam pod wielkim wrażeniem Jasminy z disneyowskiego Alladyna, więc ją wybiorę :) Co do książek, to w każdej którą czytam, znajduję kogoś z kim się utożsamiam. Co ciekawe, sposób wyboru takiej postaci dla mnie samej jest zagadką. Jak czytam "Mistrza i Małgorzatę" to zazwyczaj chcę być Hellą ;P
      5. Miałaś/-eś marzenie, które udało Ci się spełnić?
      Tak :) Chciałam pojechać do Londynu i do Szkocji i obie rzeczy udało mi się osiągnąć :) Teraz chciałabym tam wrócić :)
      6. Rodzina/znajomi wspierają czy krytykują Twoje bloggowanie?
      Sama jestem ciekawa jakie byłyby reakcje :)
      7. W trzech słowach o Tobie?
      Roześmiana, szczera, powolna
      8. Twój ostatni mały/duży sukces?
      W końcu się obroniłam ;)
      9. Ulubiony smak dzieciństwa?
      Od dłuższego czasu chodzi za mną smak cukinii w zalewie autorstwa mojej babci. To jeden z niewielu smaków dzieciństwa, którego nie potrafię odtworzyć i dlatego chyba tak go lubię.
      10. Jednak książka/film jaką byś mi polecił/-a?
      Ojej, tylko jedną? Kiedyś koleżanka poleciła mi książkę Magdaleny Samozwaniec "Maria i Magdalena", więc i ja ją polecę :) Film - Pan od muzyki.
      11. I na koniec: Jak to się stało, że trafiłaś/eś na mojego bloga? (pytanie nieobowiązkowe:P)
      Informację dostałam z pewnego źródła, od samej autorki :)

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedzi :) Liczę, że uda nam się w końcu spotkać w "starym" XX-latkowym gronie ;)

      Usuń
  8. Każdy ma czasami takie chwile, że po prostu trzeba sobie zrobić przerwę od czytania, to chyba nic strasznego - pod warunkiem, że nie trwa wiecznie, to już choroba ludzkości :)). Odżywkę znam i kiedyś ją lubiłam, ale potem przestawiłam się na Dove, bo mam strasznie suche włosy i tylko kosmetyki z tej firmy potrafią je uratować przed elektryzowaniem się :) A lodów o smaku czerwonej pomarańczy jeszcze nie próbowałam, chyba sporo tracę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz trafiłam na takie przy budce z gałkowymi i się zakochałam w tym smaku.

      Usuń
  9. Też usłyszałam podobny komentarz na temat moich włosów, gorzej jest gdy w lecie same się rozjaśniają :P I muszę spróbować lodów o smaku czerwonej pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie cierpię kłamstwa, nawet to w dobrej wierze mnie uwiera. =/

    Życzę samozaparcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobnie jak Ty nie znoszę kłamstwa (nawet takiego w "dobrej wierze")...najlepszy relaks z książką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą odżywkę! :D
    Moje oczy są po prostu brązowe, więc wiesz : (

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno przejdzie. Bez obaw, wszyscy miewamy czasem takie przestoje. ;)
    A trafiłam tutaj poprzez jeden z twoich komentarzy, zdarza mi się zaglądać do osób komentujących wpisy, które i ja komentuję. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania