Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Debiutanckie wyzwanie u ania notuje: Wyzwanie z motywem w tle

czwartek, 26 września 2013

W drugiej połowie września na blogu pojawiła się ankieta. Nie udzielając zbyt wielu informacji zapytałam o chęć udziału w wyzwaniu. Dominujące odpowiedzi oscylowały wokół chęci udziału i uzależnienia go od rodzaju wyzwania z naciskiem na to drugie  Czyli połowa sukcesu za mną!

Dało mi to na tyle sił, aby się zebrać w sobie i stworzyć wpis prezentujący mój malutki projekt. Moja propozycja w wielu miejscach koresponduje z akcją u Ejotka - "Pod hasłem". Zgadza się, napisałam jednak wcześniej do autorki i nie ma żadnego problemu. :)

Zatem przedstawiam moją propozycję:
Zasady udziału i inne informacje:
  1. Czas trwania: 1 październik 2013 r. - 31 grudnia 2013 r..
  2. Uczestnicy nie muszą posiadać/prowadzić bloga.
  3. Dołączyć do wyzwania można w dowolnym momencie zamieszczając komentarz pod tym postem. Pod uwagę będą brane tylko teksty opublikowane po zgłoszeniu się do wyzwania.
  4. Jeden motyw obowiązywać będzie przez miesiąc kalendarzowy, począwszy od dnia jego ogłoszenia.
  5. W ramach wyzwania należy zamieścić przynajmniej jedną recenzję/opinię/ krótką notatkę dotyczącą książki, filmu, artykułu, itp. która nawiązuje do motywu. Może być to zrobione na blogu, LC czy innym podobnym miejscu w sieci. Dla uproszczenia dalej będę wszystkie te teksty traktowała jako recenzje.
  6. W opublikowanej recenzji musi zostać chociaż wspomniany dany motyw oraz zamieszczona krótka podlinkowana informacja, że wpis bierze udział w wyzwaniu. Można także wkleić banerek. Będzie mi bardzo miło :)
  7. Linki do tekstów (na bloga, LC itp.) proszę zostawiać w komentarzach do wpisu z danego miesiąca (odnośniki będą zamieszczone poniżej)
  8. W przeciągu kilku dni od zakończenia miesiąca powstanie podsumowanie z danego okresu. 
  9. Jeśli ktoś ma ochotę można mnie polubić, poobserwować, czy cokolwiek innego. Nie będę miała nic przeciwko ;)
  10. Będę wdzięczna za umieszczenie w widocznym miejscu baneru wyzwania. Dzięki temu więcej czytelników usłyszy o akcji.
  11. W razie wątpliwości dotyczących regulaminu proszę pytać w komentarzach pod tym postem.
  12. Zasady mogą ulec zmianie, o czym poinformuję ze stosownym wyprzedzeniem. ;)
Dodatkowe informacje, na które naprowadziły mnie komentarze;)
  1. Nie jest konieczna ciągłość uczestniczenia w wyzwaniu. Można wrzucać linki w te miesiące, kiedy akurat "coś będzie pasowało" ;)
Uczestnicy (alfabetycznie)
  1. Agnieszka dzieckowojny
  2. Ania notuje
  3. Książkowe zauroczenie
  4. Monweg
  5. Niepiśmienna
  6. Tikichomiktaki
  7. Wiki
MOTYW miesiąca

Październik: Kultura Wschodu | więcej informacji tutaj | podsumowanie miesiąca tutaj
Listopad: ZMIANA | więcej informacji tutaj | podsumowanie miesiąca tutaj
Grudzień: CELEBRACJA | więcej informacji tutaj 

Do zgłaszania się do udziału zapraszam już od dzisiaj, choć hasło podam 1 października. Mam nadzieję, że mój pomysł przypadł Wam do gustu. Czekam na Wasze opinie, komentarze, uwagi. W razie potrzeby coś można jeszcze poprawić zanim wyzwanie ruszy pełną parą.

37 komentarzy:

  1. Ciekawe wyzwanie. Być może się przyłącze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Jestem bardzo chętna :) A czy masz już pomysły na motyw? Nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, motyw październikowy już jest w planach :)

      Usuń
    2. Baner wklejony, teraz czekam na motyw :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, może być to po prostu określona postać jaka ma się pojawić w danym utworze jak choćby postać wilkołaka itd czy epoka jak np. okres wiktoriański :)

      Usuń
  4. Może być ciekawe, ale niestety chyba nie widzę siebie w takim wyzwaniu. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wyzwanie, nie wiem, czy podołam, bo już w sumie jestem w 3. Zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią wezmę udział w konkursie :-) Jednak banner zamieszcze dopiero jak uporam się z menu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja się zastanowię :) Dam znać jak zobaczę 1 motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) Wpis pojawi się 1 października ;)

      Usuń
  8. Przemyślę...ale tymczasem jestem na duże TAK. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe wyzwanie, ale ostatnio u mnie kiepsko z tymi wyzwaniami :) zależy od pierwszego motywu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyzwanie wydaje się interesujące. Poczekam do 1 października i wtedy zdecyduję, czy wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam, Ania ma moje błogosławieństwo na wyzwanie podobne do mojego. Byle tematy się nie pokrywała z moimi hasłami :D

    Co do mojego udziału - Aniu wiesz że mam dużo wyzwań i współprac recenzenckich. Jeśli udział w Twoim wyzwaniu nie jest obowiązkowy co miesiąc to jak będę coś miała to podeślę Ci link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, sama zaczynam odczuwać, że nie zawsze uda mi się za wiele tytułów przeczytać w ramach wyzwań. Nie jest obowiązkowa ciągłość uczestnictwa, można próbować w te miesiące kiedy akurat uda się zgrać czytaną książkę i motyw ;)

      Usuń
  12. Wezmę udział z największą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie pozwolę sobie na podniesienie rękawicy;) Jednakże pozwolisz, że mogę się w październiku nie wyrobić (choć bardzo się postaram) ponieważ przenoszę się z blogiem w nowe miejsce - tak więc nowe miejsce, nowe wyzwanie - jak szaleć, to na całego;) Bannerek wkleję już teraz w specjalnie do tego przygotowanej podstronie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia przy przenoszeniu bloga. :) Ja jeszcze z moim nie szaleję ;)

      Usuń
  14. Bardzo chętnie się zapisuję. U Ejotka również uczestniczę i mam nadzieję, że tak jak u niej tak i u Ciebie będą bardzo ciekawe hasła. Informację o Twoim wyzwaniu wrzucam na swoją stronę "Wyzwania"- teraz czekam z niecierpliwością na pierwsze hasło aby podpasować książki z półki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom, choć trudno dorównać pomysłom Ejotka :)

      Usuń
    2. dzięki :) odczytuję to jako komplement :)

      Usuń
  15. Wprawdzie pisałam o tym w maju, ale świetnie pasuje do wyzwania. Chodzi mi o film "Ukamienowanie Sorayi M".
    http://365dnizksiazka.blogspot.com/2013/05/ukamienowanie-sorayi-m.html

    W Maju napisałam także recenzję książki "Arabska pieśń"
    http://365dnizksiazka.blogspot.com/2013/05/arabska-piesn.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi jednak żadnego z tekstu nie mogę wziąć pod uwagę ze względu na to, iż w wyzwaniu biorą udział teksty opublikowane w danym miesiącu. Oczywiście zapoznam się z nimi tak dla siebie :) I jakbyś znalazła jakiś pasujący proszę abyś wrzucała go w komentarzu z wpisem na dany miesiąc. Odnośniki są poniżej hasła: MOTYW miesiąca. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. ciekawa inicjatywa! może się skuszę :) choć przyznam, że jako polonistka nigdy nie recenzuję książek. dla zasady chyba, wiedząc jak trudną sztuką jest pisanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być to recenzja. Równie dobrze mogą być to wrażenia po lekturze czy też odniesienia do samego motywu.

      Usuń
  17. No to link do wyzwania

    http://figlarneczytanie.blogspot.com/2013/10/kobieta-z-wydm-kobo-abe.html

    kobieta-z-wydm-kobo-abe

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego nie ma Chomika jako uczestnika? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dopisuję do listy dopiero po dodaniu linka. Już zaktualizowane ;)

      Usuń
  19. Chciałabym zgłosić się do wyzwania :)
    Banerek tutaj: http://literaturomania.blogspot.com/p/wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dopiszę Cię pod koniec miesiąca przy podsumowaniu ;)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania