Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Podsumowanie miesiąca: wrzesień

poniedziałek, 30 września 2013

Wakacje się skończyły, nadszedł czas pakowania i wyjazdu do akademickiego życia. Z którego w sumie i tak nie korzystam, bo nie przepadam za imprezami, klubami itd. Miesiąc minął mi jeszcze szybciej niż pozostałe ze względu na 6 dniowy wypad w góry.

Mimo to patrząc na przeczytane książki nie próżnowałam, szczególnie kiedy załapałam na czym polega planowanie postów i przeczytane wcześniej książki umożliwiły mi spokojne wypoczywanie.

Przeczytałam 14 książek (w tym dwie recenzje dopiero będą opublikowane).
Najsłabsze tytuły to zdecydowanie: Rok wilkołaka i Bollywoodzkie noce. W obu przypadkach liczyłam na coś więcej.
Największe wrażenie zrobiły na mnie natomiast: Mrówki w płonącym ognisku ze względu na ciepłą opowieść o życiu na wsi w miejscowości położonej blisko mojego domu rodzinnego, Oskar i Pani Róża, w której tak wiele treści zmieściło się w niewielu słowach oraz Kwiat Pustyni, opowieść której chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. ;)

W ramach cyklu: Dyskusja z książką w tle poruszone zostały cztery tematy, a ponadto zorganizowałam nową akcję: Wyzwanie z motywem w tle, której oficjalne rozpoczęcie przypadnie jutro. Mam nadzieję, że znajdą się chętni :)

Jeśli chodzi o cyferki to przybyło 19 obserwatorów bloggera, 15 przez Google + oraz 11 fanów facebooka. 
Obecnie jest 89 obserwatorów Bloggera, 64 Google +, 42 na Fb., a licznik wskazuje 12,2 tys.
Bardzo Wam dziękuję :*

Dla fanów samouki polecam także Forum Blogowe, dzięki któremu nieco zmieniam na blogu. Mnie można tam znaleźć jako ania - tutaj link do profilu.

A i na koniec dodam, że nawiązałam pewne współprace. Jak na razie dość widoczna jest ta z Coloful Media, a jeśli chodzi o pozostałe to zobaczę co z tego wyjdzie.

20 komentarzy:

  1. Piękne wyniki czytelnicze i blogowe - gratuluję! Najlepsze w tym wszystkim jest to, że najwyraźniej czerpiesz z tego frajdę :)
    PS Już czekam na październikowy motyw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników, 14 to rewelacyjny wynik, dzięki za link skorzystam na pewno z tych porad blogowych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Nominowałam Ciebie do konkursu Liebster Blog Award! Dalsze informacje znajdziesz na moim blogu http://monweg.blog.onet.pl/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 książek to chyba najlepszy wynik jaki do tej pory widziałam w podsumowaniach wrześniowych. Gratulacje i pomyślności na październik ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ho, w końcu miałem chwilę, by zajrzeć do Ciebie! No i proszę - wizualnie trochę się pozmieniało, gratuluję, dopracowałaś szczegóły i jest bardzo ładnie. Współprace, mówisz? Gratuluję podwójnie. Masz fajną, książkową niszę, więc powinno być tylko lepiej, trzymam kciuki. Do cyferek się nie przywiązuję, ale stopniowe zwiększanie zasięgu robi wrażenie, super! Same pozytywy, nie ma co. Nawet taki czepliwy dziad jak ja nie ma się do czego przyczepić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników i nowych współprac :-) Jeszcze nie wiem czy wezmę udział w wyzwaniu, ale jestem ciekawa jaki motyw wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie interesujący ;) Dla mnie samej jest zaskoczeniem. Wyszedł po prostu jakoś sam ;)

      Usuń
  7. Gratuluję przeczytania tylu książek! :) i podziwiam. Do cyferek dołącz sobie jeszcze jedną osóbkę w postaci mnie :D
    Oskar i Pani Róża ubóstwiam, tak jak i Schmitta. A na "Kwiat pustyni" poluję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo owocny wrzesień! Oby tak dalej. ;)


    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik! Gratuluję i życzę równie owocnego października:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania