Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Liebster Award #2

poniedziałek, 7 października 2013

Pierwsza akademickie zajęcia już za mną, a tu się okazuje, że zostałam wyróżniona przez monweg, za co jej serdecznie dziękuję :) 

Zasady są standardowe: odpowiadam na 11 zadanych mi pytań, układam komplet swoich i nominuję kolejne osoby. Informuje je o tym. Nie mogę tylko nominować osoby, która mnie nominowała. Na pewno? :D

Wprawdzie żadnej grafiki w poście nie zauważyłam, ale przecież to nie jest ważne. W całej zabawie najlepsze są pytania i odpowiedzi.

No więc zacznę od siebie. Tutaj znajdziecie odpowiedzi do poprzedniego wyróżnienia. A na pytania monweg- poniżej.

1. Dlaczego piszesz bloga?
Zaczęłam pisać, aby szkolić swój warsztat. Teraz jedynie jest to część prawdy. Dzięki pisaniu poznaję nowych ludzi, wiem czy ktokolwiek chce to czytać i czuję się małą częścią blogosfery. (No dobra, i przy okazji czasem jakąś książkę <3 wygram/dostanę). 

2. Co najbardziej cenisz u ludzi?
Uczciwość. Fakt, czasem się bardzo złoszczę. Ale doceniam to, że ktoś mnie nie okłamuje. Nawet jak zaboli.

3. Twoja najlepsza cecha?
Zorganizowanie. Staram się mieć porządek, wszystko ładnie porozpisywane. Dzięki temu nie boję się, że o czymś zapomnę.

4. Jaka jest Twoja największa słabość?
Czekolada... Niestety moja cera się zbuntowała i teraz jesteśmy na stopie pokojowe, tzn, obie z daleka od siebie ;)

5. Twój ulubiony film?
A bajka też się liczy? Załóżmy, że tak :P "Kung Fu Panda", lubię patrzeć jak pokazuje, że w każdego warto uwierzyć.

6. Twój ulubiony cytat?
Jestem w wieloletnim związku i bardzo lubię ten: Kochać to nie znaczy patrzeć na siebie, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku.

7. Słowo, którego nienawidzisz?
no nie? Był czas, kiedy wielu ludzi traktowało to synonimicznie to znaku przystankowego w zdaniu . 

8. Ulubione przekleństwo?
Nie przeklinam.

9. Co Cię pozytywnie nakręca?
Jak widzę efekty tego co robię.

10. Książka, do której lubisz wracać?
Pollyanna, o której pisałam tutaj.

11.Jeżeli niebo istniej, co chciałabyś usłyszeć od Boga u bram raju?
Masz całą wieczność na zapoznanie się z moją nieskończona biblioteką.

Przyznam się, że nie nominuję oficjalnie nikogo (ale jednocześnie każdy może czuć sie nominowany jeżeli ma ochotę puścić zabawę dalej w eter), za to jeżeli chcecie odpowiedzcie na pytania w komentarzach. Przy dobrych wiatrach może uda się uzbierać chociaż te 11 odpowiedzi :)

1. Co sprawiło, że założyłaś/-eś bloga?
2. Kiedy najchętniej piszesz posty?
3. Jedna rzecz/wydarzenie/itp. o jakiej nie zapomnisz z tegorocznych wakacji?
4. Postać bajkowa/ książkowa/ filmowa z którą się utożsamiasz?
5. Miałaś/-eś marzenie, które udało Ci się spełnić?
6. Rodzina/znajomi wspierają czy krytykują Twoje bloggowanie?
7. W trzech słowach o Tobie?
8. Twój ostatni mały/duży sukces?
9. Ulubiony smak dzieciństwa?
10. Jednak książka/film jaką byś mi polecił/-a?
11. I  na koniec: Jak to się stało, że trafiłaś/eś na mojego bloga? (pytanie nieobowiązkowe:P)

PS. Tak, to te pytania z ostatniego wyróżnienia. Nadal jestem ciekawa odpowiedzi :)

12 komentarzy:

  1. Mnie też motywują efekty. Mamy coś wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tego zorganizowania hehe ja cały czas nad tym pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam zawsze wszystko porozpisywane :D
    O jaaa! Pollyanna! Uwielbiałam tą książkę kiedyś!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To będziesz miała zajęcie z niekończącą się biblioteką :) Też muszę mieć wszystko poukładane, a jeśli nie to musi być tam gdzie to odłożę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "No nie" + " taaaak?" jako dwa najbardziej irytujące sposoby zakończenia zdania mówionego. Również najbardziej cenię uczciwość - co mam do powiedzenia, to powiem wprost, jeśli kogoś nie lubię, to się z nim nie zadaję, szkoda, że wielu ludzi tego nie ogarnia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna odpowiedź na ostatnie pytanie ;) I mamy wiele wspólnego. A z czekoladą to jestem obecnie na wojennej stopie. No nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczególnie podoba mi się odpowiedź na 11 pytanie. Rewelacja. Pozdrawiam i donoszę, że umieściłam link do postu na Twoje Wyzwanie, ale nic nie zaszkodzi, jeśli powtórzę :) http://monweg.blog.onet.pl/2013/10/08/wielkie-kultury-swiata-chiny/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Podsumowanie pojawi się na początku listopada.

      Usuń
  8. Cytat rzeczywiście warty zapamiętania:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania