Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] Październik 2013

czwartek, 31 października 2013

Miesiąc studiowania minął niepostrzeżenie. Przyznam, że mam sporo obowiązków, stąd nawet nie zauważyłam, kiedy to się stało. Pilnowałam jednak by nie zaniedbać bloga (nawet mu nowy nagłówek zrobiłam):

Dzisiaj krótkie podsumowanie w cyferkach:
przeczytanych książek
3 wygrane książki: dwie w konkursie Syndykatu Zbrodni, jedna u Agnieszka dzieckowojny
2 najlepsze książki miesiąca: "Rauska" Teresy Oleś-Owczarkowej oraz "Cztery pory lata" Renaty L. Górskiej.
2 nowe współprace (Harlequin Mira i Replika)
autorskie rozpoczęte wyzwanie (jutro podsumowanie)
1 wyzwanie, do którego dołączyłam: Polacy nie gęsi II
1 udzielny wywiad: tutaj

Realizacja wyzwań:

Statystyka bloga, a więc przybyło:
17 obserwatorów Google + (jest 81)
10 fanów fan page'a (jest 52)
9 obserwatorów Bloggera (jest 98) - już coraz bliżej setki :D
licznik poskoczył do 16 tys :D

Miesiąc uznaję za udany :) A jak Wam minął? :)

27 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich dokonań i czekam na podsumowanie wyzwania z motywem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba podsumuję dopiero w poniedziałek, razem z wachlarzem na listopad :P Choć nie wiem czy lekko nie zmodyfikuję jego formy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również bardzo udany miesiąc :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też na plus. A Tobie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne osiągnięcia, też przeczytałam 8 książek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany miesiąc! Tylko pogratulować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo studiowania, świetnie dałaś sobie radę, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też szybko minął, jutro będę robiła podsumowanie to się przekonamy, jak mi wypadł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników, zwłaszcza tych 3 wygranych książek, wiem, jak to cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo mówić - piekne wyniki :) A ja już nie mogę się doczekać listopadowego motywu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zostanie dobrze przyjęty :)

      Usuń
  11. MOje podsumowanie przewiduje na pierwsze dni listopada.

    A Tobie gratuluję już dziś

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję podsumowania oraz nawiązanych nowych współprac :) Życzę Ci równie owocnego listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje podjęcia nowych współprac oraz tego, że tak owocnie ci miesiąc minął.

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ładne to podsumowanie. :)
    U mnie październik był miesiącem podróży literackich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa! Ja już na początku miesiąca przeczytałam książkę do Twojego wyzwania, ale nie zdążyłam jej zrecenzować. Zaliczysz ją, jeśli podrzucę Ci linka do końca tygodnia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, później dopiszę Cię, ale niestety nie załapiesz się na dzisiejsze podsumowanie. Pamiętaj żeby wrzucić link pod październikowym motywem :)

      Usuń
  16. Widzę, że nie tylko ja rozpoczęłam przygodę ze studiowaniem :) Powodzenia i gratuluję wyników!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zaczęłam studia, ale mimo bardzo luźnego planu moje statystyki na październik wyglądają tragicznie - 4 notki, w tym 3 recenzje. Gdyby nie to, że się uparłam, że przeczytam jedną męczącą mnie książkę (i tak nie dałam rady tego zrobić), to wyglądałoby to wszystko dużo lepiej. Ale nic to - teraz pozostaje się skupić na tym, żeby kolejne miesiące były bardziej owocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już drugi rok studiuję, więc dość przystosowana :)

      Usuń
  18. Widze, ze mialas bardzo udany pazdziernik.
    U mnie bylo niezle, chociaz moze nie widac tego w przeczytanych ksiazkach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję:) U mnie 7 książek więc całkiem nieźle, a i udział w wyzwaniach zaliczam do udanych:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania