Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Business English Magazine 37/2013

czwartek, 14 listopada 2013

lubimyczytac.pl
tytuł: Business English Magazine
numer: 37/2013
redaktor naczelna: Hanna Danielczak-Ziadi
wydawnictwo: Colorful Media
miejsce: Poznań
stron: 82
źródło: egzemplarz recenzencki
Jak może pamiętacie wszystko zaczęło się od tego, że moja znajomość języków obcych jest słaba. Podczas lektoratu z j. ang na studiach postanowiłam się trochę odblokować i zapoznać z językiem obcym. Ku pomocy przyszło mi wydawnictwo Colorful Media, które przesłało mi kilka tytułów, o czym wspominałam tutaj.
Najpierw poznałam się z "prostszym angielskim" z English Matters (1,2), później z trudniejszą tematyką w Business English Taboo (niezwykły numer, wart uwagi!) a dzisiaj będzie o magazynie z serii Business English.

Jak to ze mną bywa w czasopismach biznesowych nie mam zwyczaju czytywać wszystkiego, bo niektóre spośród tematów mnie nużą. Ale i w tym ich metoda. Poruszając się po różnych płaszczyznach w częściach znajdą licznych zainteresowanych.

Z tego co mnie osobiście zainteresowało znajdziemy:
In Brief: krótkie teksty z zapoczątkowanych w Chinach (a gdzieżby indziej!) sprzedaży mleka od człowieka... oraz o tym czy biznes mamy we krwi
International: O chińskich wpływach w UE; o kosztach życia
Business Lifestyles: e-maile i ich wady (albo raczej problemy, jakie z ich wysłania do niewłaściwego adresata mogą się przydarzyć); o poszukiwaniu pracy przez byłych więźniów
Business Woman: szafa kobiety pracującej
Business Skills: wyobraźnia
Business Talk: wyrażanie zgody i odmowy

Po za tym jest też coś o:
Poland: polskiej produkcji roślin oleistych
International: NY FC,
Bizarre Business: Sporcie polegającym na jedzeniu
Money: internetowy hazard

a także kilka innych. D tego na końcu test językowy oraz kieszonkowy poradnik językowy. Jak i w poprzednich numerach tutaj mamy słowniczek w każdym numerze. I przyznam, że z drobnymi potknięciami mój poziom na granicy BI/BII dawał całkiem nieźle radę z lekturą.

Jak i poprzednio jeżeli chcecie dowiedzieć się coś więcej o danym artykule piszcie w komentarzach, a ja postaram się coś więcej Wam powiedzieć :)

Business English Magazine otrzymałam w ramach współpracy z wydawnictwem Colorful Media

11 komentarzy:

  1. Ze względu na cenę preferuję raczej strony obcojęzyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię. Ceny do najniższych nie należą.

      Usuń
  2. Póki co pozostanę przy podstawowej wersji, cena jest zbyt wygórowana za kilkanaście stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 82 strony to nie tak całkiem kilkanaście :P

      Usuń
  3. Sport polegający na jedzeniu to mogło by mnie zaciekawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, źle by się to dla mnie skończyło :P

      Usuń
  4. Tym razem nie dla mnie, ale wiem, komu mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafa kobiety pracującej, to może być ciekawy temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafa kobiety pracującej - ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania