Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[dyskusja z książką w tle] O czym chcielibyście podyskutować?

niedziela, 3 listopada 2013

Jak dotąd w ramach cyklu poruszane były następujące tematy:
  1. Czy w małżeństwie ważne jest pochodzenie człowieka?
  2. Kim jest potteromaniak?
  3. Dlaczego warto czytać książki?
  4. Przypadek, zbieg okoliczności, a może...?
  5. Kontynuacja vs pierwsza część
  6. Co powinna zawierać recenzja?
  7. Czego nie powinna zawierać recenzja?
  8. Nowoczesność w wydaniu książkowym
  9. Wstydzić się przeczytanych książek?
  10. Dlaczego czytamy książki?
  11. Dlaczego nie czyta się książek?
  12. O samym blogu słów kilka
Jako, że dotarłam już do szczęśliwej 13 ;) chciałabym się zapytać, jakie proponujecie tematy. Zasada jest jedna, gdzieś musi być powiązanie z książką, nawet w bardzo wolnym tego słowa znaczeniu.

18 komentarzy:

  1. Teraz to mi dałaś zadanie! Pomyślę i spróbuję zaproponować jakiś temacik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupować książki,czy wypożyczać z biblioteki.

    Tak mi się nasunęło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się temat 3 - kim jest potteromaniak? Ciekawa jestem co napiszesz, bo sama mimo wieku jestem potteromaniaczką. A nad jakimś dodatkowym temacikiem się zastanowię. Podoba mi się pytanie Kiti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są już poruszone tematy ;) Wystarczy, że w niego klikniesz a przeniesie się do odpwiedniego postu ;)

      Usuń
  4. A może o książkach i ich ekranizacjach? Albo o ulubionych książkach dzieciństwa - ja mam wielki sentyment do lektur ze szczenięcych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ekranizacjach się nie znam, bo w sumie niewiele oglądam. Ale książki z dzieciństwa; na to nie wpadłam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Temat interesujący, ale rzadko kupuję książki, więc trudno byłoby mi o nim pisać ;) Dzięki za pomysł :)

      Usuń
  6. Czy e-booki wyprą papierowe książki?
    Taki temat mi się skojarzył....

    OdpowiedzUsuń
  7. "niepiśmienna" podała bardzo fajny temat, ale żeby się nie powtarzać zarzucę taki korzystając z jej pomysłu
    " książki, które warto zekranizować"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne :)) Podpisuję się wszystkimi kończynami :)

      Usuń
    2. Szkoda, że nie znam się na kinie więc trudni byłoby mi ogarnąć jakie ekranizacje już są a jakich nie ma. Telewizja źle na mnie działa :P

      Usuń
  8. Może jakiś temat o seriach książek, czasami jest tych tomów kilkanaście, czasami klika, czy czytelniczy czytają faktycznie wszystkie, zrażają się po nieudanej próbie autora, czy czytają od tomu 1 do ostatniego, czy może od środka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propo targów książkowych, które były w Krakowie, to może coś o targach czy warto uczestniczyć czy też nie, czy czytelnicy biorą udział w takich masowych imprezach? I o spotkaniach autorskich czy czytelnicy biorą udział. Coś w tym stylu :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania