Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] listopad 2013

sobota, 30 listopada 2013

Listopad - miesiąc, z jednej strony spokojny, refleksyjny, a z drugiej pełen mroku i często jesiennej chandry. U mnie nie wiem nawet kiedy minął. I jestem szczerze zdziwiona, że już dzisiaj wypadają Andrzejki.

Podobnie jak w ubiegłym miesiącu zdecydowałam się na podsumowanie w cyferkach:
6 przeczytanych książek
dyskusje z książką w tle (O czym chcielibyście podyskutować?Skąd zdobywacie książki?Kupować książki czy wypożyczać?)
2 książki, które chciałabym mieć na półce (Złodziejka książekSzkoła żon)
2 akcje, które wspieram (Oddaj misie, Blogerzy czytają dzieciom)
1 czasopismo
1 i to pierwsza przedpremierowa recenzja u mnie na blogu! (Historia kotem się toczy )
1  nowa uczestniczka w moim autorskim wyzwaniu :)

Realizacja wyzwań:
Nie tylko literatura piękna... : 1
Świat Stephena Kinga: 0

Statystyka bloga (czyli chwila próżności :P)
Cyferki urosły o (obecnie wynoszą):
28!! fanów na fb (80)
11 obserwatorów (109)
10 obserwatorów Google + (91)

I na koniec mała preankieta :)
1. Czy chcielibyście abym publikowała stosiki książek, które w danym miesiącu zamierzam przeczytać?
2. Co myślicie, aby pod każdą dyskusją z książką w tle były przygotowane 3-5 pytań związanych z tematem?
3. Czy chcielibyście sami wybrać motyw na kolejny miesiąc wyzwania?

A już jutro podsumowanie wyzwania, także wszyscy zapominalscy niech dopisują linki :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! :) Chętnie pooglądam Twoje stosiki, bo zawsze cieszą moje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę, a stosiki zawsze są ciekawą inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przyjdzie z czasem, głowa do góry :)

      Usuń
  3. Ja także czekam na stosiki. Jestem ciekawa co nowego nam przedstawisz :) A motyw najlepiej wybierz sama - taka niespodzianka dla nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jutro już coś jest przygotowane. ma nadzieję, że się spodoba :) Ma coś wspólnego ze świętami ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe statystyk! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyniki. Możesz dodawać stosiki, które zamierzasz czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! Zawsze miło zobaczyć kolejne stosiki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję podsumowania :)
    A co do pytań, to chętnie pooglądam stosiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosiki jak najbardziej! Ja przez kilka miesięcy publikowałam coś podobnego na FB, ale nigdy nie udało mi się z tego wywiązać w pełni, więc zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To gratuluję takich wyników! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :) Ja bardzo lubię oglądać stosiki :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania