Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[wyzwanie z motywem w tle] Podsumowanie października | MOTYW na listopad

piątek, 1 listopada 2013

Nadszedł czas na pierwsze podsumowanie mojego wyzwania.

Zasady wyzwania znajdziecie tutaj a motyw na październik tu. Wprawdzie recenzje zgłosiło pięć osób (nie licząc mnie), ale i tak bardzo dziękuję im za udział!

Poniżej linki to recenzji, biorących udział w wyzwaniu.

Agnieszka dzieckowojny
1. "Naga cytra" Shan Sa

Książkowe zauroczenie
1. "Kobieta z wydm" Kobo Abe

Monweg:
1. "Nazywam się numer cztery" Ting-Xing Ye
2. "Wielki kultury świata: Chiny" C. Blunden, M. Elvin

Niepiśmienna
1. "Devdas" S. Ch. Chattopadhyay
2. "Obfite piersi, pełne biodra" Mo Yan
3. "Okuribito" - film

Jeśli przeoczyłam jakiś link proszę o informację :)

Zaktualizowałam liczbę uczestników i postanowiłam, że dopisywać będę osoby, które wrzucą link. Mam nadzieję, że lista wkrótce się rozszerzy. Tymczasem czas na motyw na listopad. Miesiąc szarobury, refleksyjny, już prawie zimowy. Ale czy to oznacza, że pełen stagnacji?

Słyszeliście może o czasopiśmie "Zmiana". Przyznam, że w jedno niedzielne popołudnie się z nim zapoznałam i w sumie natchnęło mnie. Skoro wszędzie trąbią wszem i wobec o zmianach to i może ja tak dla odmiany się dostosuję. Po chwili zastanowienia MOTYWEM listopada będzie.....

ZMIANA

Brzmi niby prosto, ale co tak właściwie się pod nim kryje? Na początek kilka moich interpretacji, a w trakcie w pytań w komentarzach będziemy je w razie potrzeby rozszerzać.

1. Przemiana bohatera - i nie mam tutaj na myśli bohaterów dynamicznych. Nie, może raczej postaci, którym nagle zmieniło się całe życie, których plany zostały poprzewracane na drugą stronę.
2. Wstrząs dla społeczeństwa - książka (film, ...), która wzburzyła ówczesne społeczeństwo, opisała coś o czym nikt nie mówił, przełamała tabu.
3. Wpływ na czytelnika - przeczytana lektura sprawiła, że zastanowiłeś się nad sobą i postanowiłeś zacząć działać... A może zmieniła w Tobie stosunek do kogoś/ czegoś?

Linki z recenzjami, w których wspomnicie o zmianach wklejamy pod tym postem. No to jak? Listopad miesiącem ZMIAN?

25 komentarzy:

  1. Przyznam że bardzo ciekawy motyw :) może coś znajdę w tym miesiącu również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że akurat do hasła "zmiana" pasuje "Krzyż Romanowów", który teraz czytam, więc podrzucę linka na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może tym razem uda mi się coś wykombinować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie ciężko, ale postaram się wybrnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka do Twojego wyzwania Aniu http://monweg.blog.onet.pl/2013/11/25/boza-ladacznica/
      Zapraszam :)

      Usuń
  5. Trochę motyw skomplikowany, ale myślę, że uczestnicy wyzwania bez trudnu poradzą sobie z tym zadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny motyw, dość oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy motyw, mam nadzieję, że również znajdę coś co będzie tu pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i dość trudny motyw :)
    Jeżeli znajdę coś wartego uwagi, to na pewno się dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe wyzwanie, może nawet uda mi się w tym miesiącu dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zaliczenie wyzwania ;) Hasło na listopad wydaje się dość trudne, zobaczę czy uda mi się znaleźć coś pasującego w tym miesiącu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy temat zwłaszcza podpunkt numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jednak mi się udało ;)
    "Kwiaty na poddaszu" Virginia C. Andrews
    http://kronikachomika.blogspot.com/2013/11/kwiaty-na-poddaszu-virginia-c-andrews.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzikie orchidee, J. Deveraux
    http://czerwonetrampkiksiazki.blogspot.com/2013/11/powracam-chyba-z-romansem.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Antoine de Saint-Exupéry "Mały Książę"
    http://literaturomania.blogspot.com/2013/11/may-ksiaze-sia-przyjazni.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mira Grant "Przegląd Końca Świata: Feed"
    http://literaturomania.blogspot.com/2013/11/przeglad-konca-swiata-feed-czyli-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Graham Masterton "Walhalla"
    http://literaturomania.blogspot.com/2013/11/jaka-tajemnice-kryje-stara-rezydencja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze jedna recenzja w ramach listopadowego wyzwania: "Kochanek Lady Chatterley",książka, która stała się powodem skandalu, kontrowersji i procesu sądowego :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania