Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Business English Magazine 33/2013 + "Wędrująca książka"

czwartek, 12 grudnia 2013

lubimyczytac.pl

tytuł: Business English Magazine
numer: 33/2013
redaktor naczelna: Hanna Danielczak-Ziadi
wydawnictwo: Colorful Media
miejsce: Poznań
stron: 82
źródło: egzemplarz recenzencki
Powoli wszyscy zaczynamy czuć świąteczny nastrój. Dla wielu uczniów i studentów jednak najbliższe tygodnie (a właściwie około 1,5 tygodnia) to okres intensywnej nauki. Dlaczego by więc w przerwie pomiędzy jednym a drugim kołem/sprawdzianem nie podszkolić języka angielskiego? W końcu wiedza kiedyś umknie, a języki obce są coraz częściej używane w kontaktach codziennych!

Tym razem proponuję numer 33 z początku roku 2013, którego okładkową gwiazdą została Michelle Obama. Jej zdjęcie możemy zobaczyć ostatnio na wielu portalach typu Demotywatory.

Business English Magazine oferuje nam bogaty wachlarz tematów, z których bez problemów możemy znaleźć coś dla siebie.

Mnie zainteresowały teksty o: call-center - telefonicznych akwizytorach, słuchaniu muzyki w pracy i wpływie na efektywność działania, motywowaniu pracowników, idealnym partnerze.
Poza nimi znajdziemy artykuły o problemach środowiska, nowych nawykach żywieniowych w Indii, o Bruce Dickinsonie, zmieniających się obliczach gier.
To oczywiście jedynie przykładowe teksty, jako że na 82 stronach znajdziemy ich więcej. Pod koniec pojawi się nam nawet test, który pomoże utrwalić ważniejsze kwestie.

Całość utrzymana jest w niezwykle przejrzystej szacie graficznej - czytelnie i bez zbędnego "natłoku informacji". Wprawdzie w jednym artykule zabrakło mi części wytłumaczonych słówek, ale błąd w druku zawsze zdarzyć się może.

Przyznam, że miewałam problemy ze zrozumieniem, ale z góry uprzedzam, że moja znajomość języka angielskiego zbyt wybitna nie jest. Za bardzo się przywiązałam do j. rodzimego ;)

Business English Magazine otrzymałam w ramach współpracy z wydawnictwem Colorful Media

5 komentarzy:

  1. Do akcji już się zgłosiłam :) Lubię takie wędrujace książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie brałam udziału, ale chętnie pośredniczę w ciekawych inicjatywach.

      Usuń
  2. Czytam English Matters i jest świetne. Ten magazyn zapewne też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię rosyjskie czasopisma z tego wydawnictwa;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania