Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[dyskusja z książką w tle]Podsumowanie roku 2013

czwartek, 26 grudnia 2013

Koniec roku to czas podsumowań, sprawdzenia tego co się uczyniło i zastanowienia jaką drogą podążać dalej. Zdecydowałam się rozpocząć cały cykl podsumowań od projektu Dyskusji z książką w tlektórego ostatnia odsłona pojawiła się w ubiegłym tygodniu:

Kiedy 6 lipca rozpoczęłam cykl nie wiedziałam jak długo będzie on trwał. Jednak kiedy tak niedawno kończyłam tworzyć 16 temat poczułam, że nie mogę od tak zakończyć. Bardzo zżyłam się z niedzielnymi postami mniej lub bardziej powiązanymi z książkami i mam nadzieję, że nie jestem sama.

W ciągu minionego pół roku pojawiły się następujące tematy:
  1. Czy w małżeństwie ważne jest pochodzenie człowieka?
  2. Kim jest potteromaniak?
  3. Dlaczego warto czytać książki?
  4. Przypadek, zbieg okoliczności, a może...?
  5. Kontynuacja vs pierwsza część
  6. Co powinna zawierać recenzja?
  7. Czego nie powinna zawierać recenzja?
  8. Nowoczesność w wydaniu książkowym
  9. Wstydzić się przeczytanych książek?
  10. Dlaczego czytamy książki?
  11. Dlaczego nie czyta się książek?
  12. O samym blogu słów kilka
  13. O czym chcielibyście podyskutować? !!
  14. Skąd zdobywacie książki?
  15. Kupować czy wypożyczać z biblioteki?
  16. O powracaniu do tych samych lektur
  17. Baśnie, o których nie sposób zapomnieć
  18. Świąteczna literatura
I już mogę powiedzieć, iż cykl pozostanie w roku 2014, choć z drobnymi modyfikacjami m.in graficznymi. A jakie Wy macie opinie na temat dyskusji z książką w tle? Chętnie do niego zaglądacie, czy może macie jakieś uwagi?

11 komentarzy:

  1. Ja czytuję i cieszę, się, że dalej będę miało okazję poznać ciebie i innych lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytuję dyskusje :D
    Nie mogę się doczekać kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w nich od niedawna, ale bardzo lubię takie dyskusję, więc jestem jak najbardziej na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że chętnie zaglądam i czekam na kolejne posty :) Cieszę się, iż będziesz kontynuowała w roku 2014 i jestem ciekawa co zmienisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmiana to za dużo powiedziane ;) Zazwyczaj zdaję się na impuls :)

      Usuń
  5. Czuję, że muszę nadrobić zaległości ; ) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czytam to Twoje podsumowanie i żałuje że nie miałam czasu, aby brac udziałw dyskusji. Muszę nadrobić to w 2014 roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam i do udziału w powyższych, one są stale otwarte :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania