Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] grudzień 2013

poniedziałek, 30 grudnia 2013


Jak ten rok szybko zleciał :) pamiętam jak 1 stycznia z niepokojem tworzyłam bloga, a już dzisiaj podsumowanie dwunastego miesiąca. Ale tak, tym razem nie o całym roku (a takowego podsumowania niebawem możecie się spodziewać wraz z konkursem rocznicowym), a o tym co działo się w grudniu.

I tradycyjnie będzie to szybkie podsumowanie w cyferkach:
6 przeczytanych książek (w tym jedna niezrecenzowana)
1 podsumowanie dyskusji z książką w tle
1 nowa domena
1 nowy nagłówek, za który bardzo dziękuję Krysi :)

Realizacja wyzwań:
Wyzwanie z motywem w tle: 4 (łącznie wyzwanie zakończone z wynikiem 12)
Pod hasłem: 4
Świat Stephena Kinga: 2 (łącznie wyzwanie zakończone z wynikiem 6) 
Polacy nie gęsi II: 1
Czytamy Anię: 0
Nie tylko literatura piękna... : 0

Statystyka bloga (to, co tygryski lubią najbardziej), a więc wzrosło o:
77!! fanów (jest 157)
17 obserwatorów Google + (jest 108)
2 obserwatorów Bloggera (jest 111)
tym samym wszędzie są już liczby trzy cyferkowe. Dzięki ;)

Grudzień upłynął mi bardzo intensywnie, ale i rodzinnie. Stąd też i mniejsze liczby przeczytanych książek. Niemniej jednak już 1 stycznia pojawi się podsumowanie całego mojego roku blogowania i będzie ono zapewne dłuższe, a już na 2 stycznia zaplanowany jest konkurs, w którym do wyboru będą aż trzy kategorie :)

26 komentarzy:

  1. Gratuluję przeczytanych książek. Szkoda tego Twojego wyzwania. Może za jakiś czas spróbujesz jeszcze raz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) Może kiedyś, na razie nie planuję.

      Usuń
  2. Gratulacje i miesiąca, i roku w blogosferze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dalszego rozwoju bloga. Piękny wynik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny nagłówek ! <3 Już się nie mogę doczekać konkursu ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs już prawie przygotowany. Zaplanowany na 2 stycznia ;)

      Usuń
  5. Gratuluję:)
    Ja też niedawno miałam roczek, jesteś o 3 tygodnie młodsza :) Ale też dobrze Ci idzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale Twoje wyniki są duuużo wyższe :)

      Usuń
  6. Gratuluję podsumowania :) Grudzień jak najbardziej udany z tego, co widzę :) Życzę Ci dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetne podsumowanie! Jestem pod wrażeniem ile w nim informacji, brawo! Serdecznie dziękuję za dołączenie do mojego wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ. Pozdrawiam cieplutko x.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;) Cały czas jestem na etapie dopracowywania szczegółów podsumowań ;)

      Usuń
    2. Ja podsumowań comiesięcznych nie popełniam, ale raz w roku (tak jak dzisiaj) się skusiłam.
      Nie tworzę ich i nie tworzę stosików. Z prostej przyczyny - mam już przeczytane około 30 książek z gotowymi recenzjami, ale muszę je wklepać w bloggera, więc to co czytam może być dostępne w Czytelni dopiero za kilka tygodni, a nawet miesięcy :)) Jakoś inaczej mi nie idzie :)) Chyba,że wchodzą obiecane książki z terminami z wydawnictw i od autorów, to to musi być na czas :).

      Usuń
    3. Ja zazwyczaj recenzję wklepuję bezpośrednio na bloggera, choć zastanawiam się nad tworzeniem ich w luźnych plikach. Zobaczę, co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  8. U mnie to był jeden z słabszych miesięcy, ale podsumowanie chyba sobie podaruję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, sama się obawiałam, że będzie to słaby miesiąc. Na szczęście okazało się inaczej ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładne statystyki - szczególnie liczba recenzji :) I bardzo ładny ten nowy nagłówek - mam bzika na punkcie fioletów! Czekam na podsumowanie całego roku
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na punkcie różu, ale autorka nagłówka fioletu ;)

      Usuń
  10. Gratuluję wyników i statystyk. Oby następny rok przyniósł mnóstwo świetnych książek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę powodzenia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wyników i życzę szczęśliwego nowego roku !
    Zaprasam do siebie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny nagłówek;)
    Gratuluje znakomitych statystyk czytelniczych i oby tak dalej!
    Ponadto Życzę Ci, żeby ten Nowy Rok był dla Ciebie najlepszy, żeby przyszły same jasne dni, żeby sny były kolorowe, wieczory pełne nadziei, a poranki beztroskie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje! Czekam na podsumowanie roku i konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania