Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[wyzwanie z motywem w tle] Podsumowanie grudnia i zakończenie wyzwania

sobota, 28 grudnia 2013

Tak jak ogłosiłam 17 grudnia z dniem 27 grudnia zdecydowałam się zakończyć autorskie wyzwanie. Trwało ono niespełna trzy miesiące i było nowym doświadczeniem w blogowaniu. To nie jest tak, że uznałam, że chętnych jest zbyt mało. Przestałam dostrzegać sens jego kontynuowana. I pomyślałam, że lepiej je zakończyć niż brnąć dalej, kiedy brak mi na niego pomysłu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :) Zapraszam wszystkich do pokrewnego Pod hasłem u Ejotka. Zapewniam, że pomysłowość autorki nie ma granic ;)

Wracając jednak do wyzwania. PODSUMOWANIE GRUDNIA
wszystkich zapominalskich proszę o wrzucenie linków z recenzjami pod tym postem

Motywem była: celebracja. A odpowiednie pozycje udało się znaleźć:

monweg

niepiśmienna
"9 wigilli" opowiadania

i mnie

Obu uczestniczkom serdecznie gratuluję!

PODSUMOWANIE WYZWANIA
Przez okres trwania na udział w nim zdecydowało się sześcioro uczestników (nie licząc mnie):
  1. Agnieszka dzieckowojny
  2. Książkowe zauroczenie
  3. Monweg
  4. Niepiśmienna
  5. Tikichomiktaki
  6. Wiki
którym bardzo dziękuję za udział i zapał do szukania literackich motywów, których było dokładnie trzy:

W całym okresie udało się zebrać aż 30 recenzji. A najwięcej ich dodała  Niepiśmienna  z liczbą 6, nie licząc mnie z wynikiem 12 ;)

Bardzo dziękuję wszystkim za udział!

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w Twoim wyzwaniu :) Gratuluję też nowego nagłówka - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Byłaś jedną z najaktywniejszych uczestniczek ;)

      Usuń
  2. Niestety czasu na wszystko nie starczyło. Piękny nagłówek, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Też nie jestem w stanie podołać wszystkiemu, czemu bym chciała.

      Usuń
  3. Ja już nie miałam czasu na to wyzwanie.
    Gratuluję tym, którzy się go podjęli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowo :) Pomysłowość wciąż aktywna :)
    Szkoda że u Ciebie nie wyszło tak jakbyś sobie tego życzyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale będę mogła poświęcić więcej czasu na inne wyzwania :)

      Usuń
  5. Ja "Złodziejki książek" nie chciałabym dostać. Chyba, że miałabym ją od razu komuś oddać w prezencie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w moim nowym wyzwaniu na rok 2014: CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ.

      Usuń
    2. Ja bym chętnie taki prezent przyjęła ;) Już zerkam na wyzwanie :)

      Usuń
  6. Cieszę się że mogłam wziąć udział w twoim wyzwaniu :) choć na ostatni nie zdążyłam wysłać linka. Zaś nagłówek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania