Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Mam już roczek! | Podsumowanie roku blogowania

środa, 1 stycznia 2014

Tak, ta ruda istota to ja :) I dzisiaj mogę powiedzieć, że jestem już tutaj cały rok.

[teraz odrobina wspominek]
A wszystko zaczęło się od postanowienia noworocznego: będę pisać. I pisałam wtedy o sobie, kosmetykach i innych rzeczach (nie, tych postów już nie ma. Z pół roku temu usunęłam teksty "o niczym"). Pierwszą książką, o której wspomniałam był Czwarty K Mario Puzo i jakoś wyszło, że zaczęłam pisać o literaturze. Te wpisy przychodziły mi z lekkością i z chęcią zasiadałam przed laptopem. Choć za bardzo porywające one nie były ;)

Z czasem zainteresowałam się tutorialami blogowymi i nieco poszperałam przy szablonie. Dzięki anianotuje.pl rozwijałam się w tematach, które wcześniej omijałam szerokim łukiem. Blogowanie to zajęcie, które rozwija i baaardzo poszerza horyzonty. Zaczyna się myśleć o pierwszych współpracach, formach promocji bloga, pracą nad stylem pisania, nad poprawnością (przynajmniej w założeniach). To doświadczenie, wypływające z pasji. I to nie znaczy, że na którejś z tych spraw się znam :P Grunt, że się nimi zainteresowałam :)

Początki były trudne, ale jak wiadomo każdy kiedyś musi zacząć. Nazw bloga było kilkanaście (zaczynałam od noworocznych postanowień a podpisywałam się chyba jako Rose Anna?) Pierwsze blogi, na jakie trafiłam to aniamaluje.com i anwen.pl. Co ciekawe wszystkie trzy mamy tak samo na imię ;) Jeden z nich zainspirował mnie do nadania nazwy bloga, z kolei do Anwen dotąd lubię zaglądać ;) Z czasem zaczęłam szukać swojego miejsca. Zrobiło się u mnie różowo i tak zapewne pozostanie ;)
[koniec wspominania]

W ciągu tego roku na blogu pojawiło się ponad 140 postów i blisko 2 tys. komentarzy, co uważam za świetny wynik jak na moje możliwości. Pisałam wiele i z czasem zauważyłam, że pomiędzy tymi wpisami jest różnica, choć czeka mnie jeszcze ciężka praca nad warsztatem. W między czasie nawiązałam pierwsze blogowe współprace i zaczęłam traktować to miejsce prawie jak dziecko, które potrzebuje wiele uwagi. Zaufały mi 4 wydawnictwa i 1 autorka. Motywacją stawaliście się Wy, którzy pomimo czasem nieskładnych postów tu zaglądacie ;) Stworzyłam fanpage, który zrzesza już ponad 150 fanów :) I jest mi tak miło kiedy widzę, że ktoś tu czyta a później pada: czytałam/-em ostatnio na twoim blogu...

Tutaj miało być o książkach, które mi się spodobały i tych, które nie. Zrezygnowałam jednak z tej części podsumowania. Książek przeczytałam blisko 100 i są tak różne, że trudno byłoby je tak sztywno grupować. Doceniłam za to polskich autorów i chętnie sięgać po nich będę jeszcze częściej ;) A zainteresowanych odsyłam do karty Przeczytane, gdzie znajduje się komplet recenzji.

Przy okazji wystartowałam w kilku wyzwaniach. Dwa z nich ukończyłam: Świat Stephena Kinga, Wyzwanie z motywem w tle. Od dzisiaj biorę także udział w wyzwaniu Czytam literaturę amerykańską

Akcją, która przetrwała już blisko pół roku jest dyskusja z książką w tle - a od niedawna w kartach u góry pojawiła się zakładka: Etykiety, którą postaram się na bieżącą aktualizować.

Rok 2013 był dla mnie ważnym, to w nim przekroczyłam barierę -nastu lat i zyskałam wiele nowych doświadczeń, dzięki którym sama jestem silniejsza.

Dzieląc się moim szczęściem już jutro pojawi się wpis konkursu, a dzisiaj już do niego serdecznie zapraszam! Będzie i coś z grafiki i pisania, a nawet coś co można zrobić w 3 minutki ;)

Wpis jest bardzo chaotyczny, mam nadzieję, że mi wybaczycie :)
Szczęśliwego Roku 2014!

19 komentarzy:

  1. Aniu, życzę Ci jeszcze więcej przyjemności w blogowaniu. To jest naprawdę fantastyczna sprawa i - uwaga! - uzależnia. Mnie trochę to uzależniło i trudno by mi było tak nagle przestać pisać. Życzę Ci także kolejnych owocnych współpracy, wyzwań czytelniczych i wielu lat blogowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujęęę!
    Trzymaj tak dalej, a nawet jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tego, w jaki sposób rozwija się Twój blog.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnego wspaniałego roku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, oby na roku się nie skończyło! Pisz dla nas jeszcze przez wiele, wiele lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku :) i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pierwszy rok za tobą, teraz będzie z górki :) Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Wcale nie jest chaotycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne podsumowanie Aniu. Rok, no no wspaniale, kolejnego równie dobrego roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, rok to już naprawdę coś :) Też przekroczyłam całkiem niedawno tę barierę wiekową i przestałam być nastolatką :p Życzę powodzenia i jeszcze wielu lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roku! Ani się obejrzysz, a stuknie kolejny :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie tak poczytać o początku Twojej strony. Życzę dalszego rozwoju bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę Ci, żeby kolejny rok sprawiał Ci tyle samo frajdy :) Ja tam bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania