Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Rocznicowy konkurs

czwartek, 2 stycznia 2014

Tak jak już wczoraj wspominałam czas na rocznicowy konkurs. Długo zastanawiałam się nad formą i pomyślałam, że stworzę trzy kategorie, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie :) Będzie więc i coś bardziej literackiego i graficznego ;) Nie będę jednak przedłużać i przejdę od razu do szczegółów.

Do wyboru są trzy kategorie:

Kategoria I - Baner i/lub logo
Należy wykonać baner i/lub logo bloga anianotuje.pl, na którym powinien znaleźć się adres strony "anianotuje.pl". Dopuszczalne kształty: prostokąt, kwadrat, koło.
Każdy uczestnik może wysłać jedno logo i/lub baner na adres anianotuje@gmail.com z dopiskiem: "konkurs baner/logo".
Uczestnik wysyłający logo/baner udziela nieodpłatnej, bezterminowej licencji blogu na wykorzystywanie grafiki na blogu i po za nią.
podpowiedźdobrze, żeby trzymał się w konwencji nagłówka, piórka i różu.  

Kategoria II - recenzja
Tutaj należy stworzyć recenzję bloga anianotuje.pl w dowolnej formie i o dowolnej długości.
Każdy uczestnik może wysłać jedną recenzję na adres: anianotuje@gmail.com z dopiskiem konkurs - recenzja.
Uczestnik, wysyłając recenzję zgadza się, aby opublikować ją na blogu anianotuje.pl

Kategoria III - FAQ
W komentarzach pod tym postem należy zadać mi 1-3 pytań właściwie o dowolnej tematyce.
Każdy uczestnik może wysłać jeden komentarz konkursowy, zawierający formułkę "zgłaszam się", nick/imię i nazwisko [obowiązkowe dla anonimowych uczestników] oraz adres e-mailowy.
Z wybranych pytań stworzona zostanie podstrona FAQ na blogu

Zasady:
1. Organizatorem konkursu jest blog anianotuje.pl natomiast fundatorem nagród
 .
2. Konkurs trwa od 2 stycznia do 13 stycznia 31 stycznia 2014 r. Jeżeli jednak w danej kategorii będzie mniej niż 10 prac lub żadna praca nie zostanie wybrana na zwycięską termin konkursu może zostać wydłużony, ale nie dłużej niż do końca stycznia.
3. Uczestnikiem konkursu są czytelnicy bloga, którzy mają ukończone 18 lat i posiadają adres zamieszkania na terenie RP. W przypadku uczestników poniżej 18 r.ż wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.
4. Nie jest wymagane bycie publicznym obserwatorem, ale będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujecie poprzez Bloggera lub Google + czy polubicie mnie i Wydawnictwa M  na fan page'ach (tutaj i tu)
5. Nagrodą są książki wybrane ze strony http://www.mwydawnictwo.pl/ o wartości nie przekraczającej
a) 50 zł w kategorii pierwszej
b) 25 zł w kategorii drugiej
c) 15 zł w kategorii trzeciej.
nie wliczając w to kosztów przesyłki, które ponosi Fundator nagród.
6. W każdej Kategorii wybrany zostanie jeden nagrodzony Zwycięzca oraz może zostać wybranych kilku wyróżnionych.
7. Nagrody zostaną wysłane pocztą na adres na terenie RP, podany przez zwycięzcę.
8. Uczestnik może wziąć udział we wszystkich kategoriach, ale nagrodzony może zostać tylko w jednej spośród nich (jeżeli będzie laureatem dwóch, nagroda o niższej wartości przekazana będzie osobie wyróżnionej).
9. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do 7 dni od dnia zakończenia Konkursu.
10. Po ogłoszeniu wyników, laureaci mają 3 dni na podanie wybranych tytułów i danych do wysyłki.
11. Prace oceniać będę ja w sposób subiektywny.
12. Wszystkie reklamacje i uwagi dotyczące konkursu Uczestnicy mogą wysyłać na adres: anianotuje@gmail.com do końca stycznia.
13. Zachęcam do publikowania baneru konkursu, tak aby jak najwięcej osób o nim się dowiedziało :)

16 komentarzy:

  1. Konkurs sobie podaruję, bo książki od M i tak dostaję, ale bannerek na blogu się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję fajnego pomysłu...szkoda, że nie drzemią we mnie talenty, które mogłabym wykorzystać w I kategorii. Może uda mi się coś zadziałać w pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może warto spróbować i w I kategorii? Kto wie, co z tego wyjdzie.

      Usuń
    2. oj...nie chciałabyś tego zobaczyć :D

      Usuń
  3. Jak coś wymyślę to wyślę, pytania na pewno znajdę :) o recenzji pomyślę, bo coś mi chodzi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, fajny pomysł z tymi nagrodami i konkursem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zgłaszam się do 3 kategorii
      1. Skąd pomysł na założenie bloga?
      2. Jakie rady miałabyś dla początkujących blogerów?
      3. Za co sobie cenisz bloga?

      recenzjekiti@gmail.com

      Usuń
  5. Jako że jestem recenzentką M to nie wezmę udziału, ale ambitne zadania wymyśliłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i chętni się znajdą :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł :) Ale nie wiem jeszcze czy wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się zgłaszam i przesyłam pytania ;-)

    1. jakie jest twoje największe marzenie dotyczące blogowania.
    2. Mieć czy być?
    3. Będzie więcej konkursów rocznicowych?

    Teraz chyba dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania