Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Trochę jakbym zaginęła...

czwartek, 16 stycznia 2014

Ostatnio jest tutaj cicho i wiem, że jest moja wina. Na swoją obronę wspomnę jedynie, że zbliża się sesja, która w połączeniu z innymi obowiązkami nie daje mi wytchnienia.

Niebawem pojawią się kolejne teksty, a tymczasem:

1) zapraszam na konkurs TUTAJ. Trwa do 31 stycznia i liczę na Wasze zgłoszenia :)
2) mam w planach akcję z czytaniem Biblii, ale na razie jest głównie zarys. Jakieś propozycje?
3) w ramach dyskusji z książką w tle pojawi się być może jeszcze w styczniu wpis gościnny o spędzaniu wolnego czasu na graniu w gry komputerowe. Tak w ramach rozwinięcia akcji ;) Co myślicie o jednej niedzieli w miesiącu z wpisem gościnnym?

Do poczytania już wkrótce!

9 komentarzy:

  1. Powodzenia z egzaminami ^-^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w sesji! Znam ten ból :/ ciekawi mnie akcja z czytaniem Biblii. Pomysły, hmmm... wyznaczyć jakiś czas, w którym należy przeczytać jakąś księgę z Biblii? A może oprócz niej jakiś znaleziony w internecie tekst analizujący ten fragment? Tylko Nowy czy Stary Testament czy też to i to? Oprócz tego można dorzucić do przeczytania jakiś psalm? Albo może poszukiwanie w Biblii różnych gatunków literackich? Ciekawa jestem, co wymyślisz :)
    Mi wpisy gościnne wydają się ciekawym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam na to aby czytać, a nie na ilość, ale szczegóły cały czas w trakcie doustalania.

      Usuń
  3. No cóż pozostaje mi życzyć powodzenia na sesji! :) Myślę, że możesz spróbować z tymi wpisami gościnnymi, chętnie zobaczę jak to będzie wyglądać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania