Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Bloger Roku 2013 - miła wiadomość na zakończenie dnia.

piątek, 14 lutego 2014

Dzisiaj trochę prywaty ;) Miałam obejrzeć w kinie "Złodziejkę książek", ale pojechaliśmy do kina, gdzie już jej nie puszczają. Plan na "Wilka z Wall Street" nie wypalił ze względu na to, że był tylko jeden seans za późno. Stąd postu o kinowym hicie dzisiaj jednak nie będzie. I to nie jest tak, że nie mogłam wcześniej sprawdzić repertuaru. Czasem wolę pojechać "w ciemno". Jak nie kino to zawsze coś innego się wymyśli ;)

Za to wracając do domu zobaczyłam listę wybranych blogu z okazji Blogera Roku 2013 - nie mylić z onetowskim Blog Roku 2013. O samej akcji możecie poczytać tutaj a poniżej screen, który mnie tak ucieszył :)


Dziękuję Wam - wszystkim czytelnikom, bez których nie miałabym motywacji do dalszego pisania! :)

14 komentarzy:

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania