Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Rozstrzygnięcie KONKURSU rocznicowego

wtorek, 4 lutego 2014

I nadszedł ten dzień, kiedy po wnikliwej analizie mogę ogłosić zwycięzców w trzech kategoriach. Jak się okazało zadania do łatwych nie należały, jednak znaleźli się śmiałkowie gotowi podjąć wyzwanie :)

Dla przypomnienia, chodziło o:
I wykonanie baneru/loga
II stworzenie recenzji bloga
III zadanie mi pytań 

Zgodnie z regulaminem konkursu laureaci mają 3 dni (do dnia 7 lutego włącznie) na podanie wybranych tytułów z oferty wydawnictwa M i wysłanie mi ich wraz z adresem do wysyłki na adres: anianotuje@gmail.com. Nie martwcie się jednak, do każdego powinna dotrzeć wiadomość mailowa z szczegółowymi informacjami ode mnie :)

A do kogo powędrują nagrody? Nie było łatwo, ale kogoś wybrać było trzeba.
Czas na wyniki!

I Baner/ logo
Nie było łatwo, bo do końca wahałam się pomiędzy dwoma banerami. Oba idealnie odzwierciedlają ducha bloga i w pełni komponują się ze stroną. Dlatego też postanowiłam przyznać...

I miejsce ex-aequo* 
Gratulacje dla autorów poniższych grafik:










* zgodnie z punktem 6. regulaminu wybrany może zostać jeden zwycięzca. Ze względu na to każdy z obojga laureatów w przeciągu 24h od ogłoszenia wyników może wysłać maila o niezgodzeniu się z takim werdyktem na adres: anianotuje@gmail.com. Jeżeli wiadomość będzie zasadna (m.in. wysłana z maila z którego otrzymałam zgłoszenie) dokonam wyboru jednej zwycięskiej grafiki.

Uznałam także, że na wyróżnienie zasługuje poniższa grafika, która choć przepiękna nie do końca odnalazłaby się wśród różu. Niemniej jednak podziwiam za umiejętności!






II Recenzja
Tutaj wyboru dokonałam pomiędzy dwoma recenzjami. Obie były bardzo przyjemne. Przyszedł jednak czas na wybór i zdecydowałam się na tekst Madzi. Przeczytajcie i oceńce sami:
Witaj, chociaż nie mam talentu do pisania, a tym bardziej do recenzowania, ale recenzja z tego co mi się kojarzy to ocena więc postanowiłam spróbować swoich sił i po prostu napisać co myślę o Twoim blogu anianotuje.pl.
Uważam że jest to coś naprawdę fajnego i gratuluję Ci chęci, wytrwałości, pracowitości a przede wszystkim pomysłu stworzenia właśnie blogu o takim charakterze. Może nie jeden by rzekł że to nic takiego, że to żadna filozofia, ja jednak myślę że to bardzo dużo, bo nie prawdziwym wyczynem nie jest założenia blogu, ale wyczynem jest założenie, ale i czynne uczestniczenie w nim pomimo wielu innych obowiązków.
Rozwija to Twoje możliwości, ale również ułatwia, albo może zachęca do sięgnięcia po daną książkę drugiej osobie, bo czasami sam tytuł, okładka, czy słowo od autora nie jest tak przekonujące jak Twój recenzję, które jeszcze bardziej pobudzają ciekawość poznania tej czy innej książki.
Bardzo mi się również na Twoim blogu spodobała dyskusja z książką w tle, a dokładniej chodzi mi o temat związany z Pismem Świętym. Myślę że w dzisiejszych czasach młodzi ludzie rzadko sięgają po tą Księgę. Ogólnie temat wiary, wydaje mi się trudnym tematem, co do mówienia o tym otwarcie i na forum, więc oby tak dalej, może kiedyś warto będzie poruszyć jakieś zagadnienie związane z treścią Pisma Świętego, mam na myśli jakiś temat z którego może rozwinie się jakaś fajna dyskusja.

Działaj dalej, bo myślę że zaczynając „dziś” od takiego blogu w przyszłości osiągniesz sukces i tego Pragnę Ci życzyć abyś pięła się coraz wyżej i wyżej.

Pozdrawiam.
Dziękuję za tak wiele miłych słów!

III FAQ
Na początek pytania wraz z odpowiedziami :)

Recenzje Kiti
1. Skąd pomysł na założenie bloga?
Blog to efekt noworocznego postanowienia: zacząć pisać. Z dniem 1 stycznia ubiegłego roku postanowiłam każdego dnia coś notować. Z czasem przestało być to codzienne, a stało się rzadsze, ale za to z bezcelowej pisaniny stało się blogiem książkowym.
2. Jakie rady miałabyś dla początkujących blogerów?
Chcieć pisać, mieć o czym pisać i nie bać się zacząć. Początki zawsze są trudne, a rozpoczynając tworzenie bloga nic nie tracisz. Możesz być anonimowy, jeżeli masz obawy przed reakcją innych, ale bądź sobą. Udawanie nie pomaga.
3. Za co sobie cenisz bloga?
Poznaję dzięki niemu ludzi, książki. Mam swój mały świat, gdzie może być różowo, ale i poważnie a do tego jeszcze ktoś chce o tym czytać :)

Agnieszka dzieckowojny
1. Jakie jest twoje największe marzenie dotyczące blogowania.
Tak właściwie to chyba większość się spełniła, bo znaleźli się Ci, którzy chcą mnie czytać. Chciałabym jednak  aby moje pisanie o książkach sprawiało, że ludzie zaczną czytać i zrozumieją, że dla każdego znajdzie się książka, która go zainteresuje. By nastała "Moda na czytanie". Nie traktuję blogowania jako działalności nastawionej na cel stąd i marzenie jest dość luźno z nim powiązane.
2. Mieć czy być?
Być. Może i jest to przereklamowane i brzmi górnolotnie, ale mienie można utracić, a to kim jesteśmy w nas pozostaje. To jak wyglądamy i czym się otaczamy w pewien sposób kreuje nasz obraz, ale to kim jesteśmy zmienic jest dużo trudniej i wymaga od nas pracy and samą sobą.
3. Będzie więcej konkursów rocznicowych?
Zapewne tak, ale jak wyjdzie to się okaże w przyszłości :)

Tutaj gratulacje dla Agnieszka dzieckowojny za pytanie, które wymagała chwili refleksji nad tym po co ja bloguję :)

Serdecznie gratuluję, już wysyłam do Was maile i czekam na wybrane tytuły!

9 komentarzy:

  1. Gratulacje. Mogę tylko pozazdrościć talentu do grafiki, sam mianowałem się niedawno "mistrzem painta", co raczej pozytywne nie jest :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh też bym chciała, żeby nastała "Moda na czytanie" :D :D Gratulacje dla laureatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię ;) Gdyby nie Ty sama myślałabym o takim tytule :D

      Usuń
  3. Gratuluję, zadania nie były łatwe, tym bardziej należy się im uznanie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania