Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] Co się działo w marcu na blogu?

czwartek, 3 kwietnia 2014


Marzec już nie w cyferkach. Zdecydowałam się bowiem minimalnie zmienić formułę podsumowań miesiąca.

#1 Blogowanie w skrócie, czyli zbiorowa lista nie-książkowych postów z marca (kolorowy tekst jest podlinkowany):

#2 Lista przeczytanych książek w marcu
George Orwell: "Folwark zwierzęcy" (recenzja pojawi się w kwietniu)

#3 Dziękuję wszystkich wszystkim, którzy zdecydowali się być czytelnikami mojego bloga i przepraszam za brak możliwości pozostawiania anonimowych komentarzy. Spam zza granicy mnie przerastał. Jeżeli chcesz się podzielić wrażeniami - wyślij wiadomość na mojego maila lub przez formularz kontaktowy.

#4 Gdybym zaginęła na jakiś czas spokojnie - prędzej czy później wrócę ;)

Trzymajcie się :*

25 komentarzy:

  1. "Sto imion" jest wszędzie promowane i polecane, ale ja na razie chyba sobie odpuszczę. Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Sama tak robię. Tu jednak otrzymałam książkę jakiś czas temu i pamiętając o niej, nie czytałam za wiele opinii. Z zasady unikam czytania topowych pozycji. Wolę poczekać na okres ciszy :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Długo u Ciebie nie byłam, ale wow, jak tu ładnie. Nowy nagłówek, czy mi się wydaje? Nie lubię różowego, ale jakoś tutaj pasuje idealnie. W punkcie 3 masz literówkę ;) Niezłe wyniki, gratuluję i zyczę samych fenomenalnych lektur w kwietniu. Trzymaj się i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cały czas pracuję, żeby było tu ładnie przy pomocy koleżanki graficzki ;)
      Już poprawiam

      Usuń
  3. Mam w czytelniczych planach "Sto imion", mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie i gratuluję wyników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ty mi się aktualizujesz w blogrollu? Większość tekstów jakoś przegapiłam, a np. ten o "Zmianie" baaardzo mnie zainteresował. Muszę to koniecznie sprawdzić, bo to tajemnicze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, mam wrażenie, że kilka blogów u mnie na blogrollu aktualizuje się z opóźnieniem dlatego często zerkam na całą listę i sprawdzam w co jeszcze nie klikałam ;) Ale na szczęście są podsumowania :)

      Usuń
  6. Oooo, czekam na "Folwark zwierzęcy". Kocham Orwell'a. Geniusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam go sobie przypomnieć, bo też uwielbiam Orwella. Wprawdzie już przeczytany, ale na razie nie czuję weny do pisania recenzji ;)

      Usuń
    2. Hmm, gdybyś wiedziała ile mi zajęło podejście do opisania "Roku 1984" :) Nawet o tym pisałam w recenzji :))

      Usuń
  7. Nie dziwię się, że zrobiłaś blokadę, bo taki spam potrafi być bardzo uciążliwy. Gratuluję wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za informację o tym wyzwaniu. Muszę myśleć dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania