Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

#1 INA - Internetowe Notatki Ani

niedziela, 25 maja 2014

Jak wspominałam w podsumowaniu kwietniowym czas na zbiór linków, które w jakiś sposób mnie zaintrygowały. Nie będą tu adresy tylko związane z książkami, ale mój prywatny misz masz, który zbierałam z komentarzy ze swojego bloga, szkoleń czy własnego surfowania po Internecie

1. 7 największych "pomyłek" w przekładach Biblii to w ramach Biblijnego wyzwania mnie zainteresowało.
2. Jak nadrobić zaległości kulturalne zaległości?  - inspirujący wpis MS Kultura o tym jak z głową podejść do nadrabiania zaległości kulturalnych.
3. Ebuka 2014 - czyli nasz książkowo-blogowy konkurs. Zgłaszać można się do 15 września.
4. Webinar z jestkultura o skutecznym blogowaniu o kulturze - włączyłam i obejrzałam od deski do deski. Niestety, kiedy pisałam ten teksy link nie działał. Mam nadzieję, że wszystko już działa.
5. Reklama Vytautasa - radze uważać z głośnością głośników. Dowiedziałam się o niej na jednym ze szkoleń dot. stron i zrobiła na mnie duże wrażenie. Świetnie wybadany rynek i zainteresowanie młodych ludzi. Na mnie zrobiła wrażenie :)
6. Jak oszczędzać pieniądze - na tym blogu utonęłam na długo. A i tak zapoznałam się tylko z fragmentami.

W pierwszej odsłonie podrzucam Wam te sześć adresów. Każdy z nich na swój sposób mnie zainteresował (kolejność przypadkowa).

Udanej niedzieli!

13 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie zapoznać się z tym jak blogować o kulturze i jak nadrobić kulturalne zaległości, dzięki za te linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zastanawiam, skąd u mnie taki ruch na blogu, skoro na MS Kulturze zero nowości już od trzech(?) tygodni... Dzięki za polecenie posta. ;) Piszę zakończenie mojej pracy licencjackiej, więc niebawem powracam. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Twój wpis jest dla mnie bardzo inspirujący :)

      Usuń
  3. Dzięki za interesujące linki. Muszę zaraz zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bloga Michała, ale oszczędzanie i tak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się oszczędzać od dawna. Nowe sposoby są dla mnie zawsze cenne :)

      Usuń
  5. Ciekawe linki, jednak oszczędzanie to nie jest moje drugie imię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oszczędzać pieniądze lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idę poczytać o nadrabianiu zaległości. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też chętnie poczytam o nadrabianiu zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dziś zglosiłam bloga do E-Buki :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania