Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

#2 INA - Internetowe Notatki Ani zapisane w czerwcu :)

niedziela, 29 czerwca 2014

Już minęło dobrze ponad miesiąc odkąd wrzuciłam Wam ostatnią INĘ. Tym razem przygotowałam kilka smaczków, które (mam nadzieję Was zainteresują). Na dniach pojawi się podsumowanie czerwca, a ja mogę Wam się przyznać, że dzisiaj przybywa mi kolejny roczek - mam już ładne karciane oczko ;)

Wracając do samych linków:

1. W blogosferze głośno zrobiło się o magazynie Fanbook (link do fan page'a). Sama wspominałam o nim u siebie na blogu i podobne posty widziałam u innych blogerów. Gdyby jeszcze ktoś z Was o nim nie słyszał - warto zerknąć. Ostatnio widziałam go nawet w jednej z wrocławskich księgarni tuż przy kasie. 2 zł to w końcu nie majątek ;)

2. Jeżeli mowa o Wrocławiu to warto wspomnieć, że trwa tam Międzynarodowy Festiwal Kryminalny, Do 6 lipca jeszcze został równy tydzień, więc nawet zapominalscy mogą skorzystać z części z atrakcji.

3. Nadal pozostając w mieście fontann i krasnoludków (studiuję tam, dlatego jest mi tak bliskie) informacja sprzed dwóch miesięcy. 26 kwietnia pojawił się tam Żelazny Tron ze znanego serialu.  na którym można było sobie zrobić zdjęcia. W tym okresie moją tablicę na fb zalały takie zdjęcia znajomych ;)

4. I na koniec trzy warte uwagi blogowe posty. Nie myślcie, że to jedyne dobre wpisy, ale te w sposób szczególny zwróciły moją uwagę Ania maluje przedstawia jak robić wszystko na czas, w ramach metody Dwa C. Pomysł banalny, a jaki skuteczny! Od teraz stale sobie powtarzam: najpierw twórz później konsumuj.

5. Ta sama blogerka poruszyła trudną tematykę gwałtu. Wpis wzbudził duży odzew w komentarzach. A Ania właśnie planuje kampanię społeczną związaną z tą tematyką. 
  
6. W ostatniej INIE wrzuciłam propozycję MS Kultura dotyczącą nadrabiania zaległości kulturalnych. Tym razem przedstawiam jej odsłonę numer II. W końcu wakacje - najlepsza pora na nadrabianie kulturalnych zaległości :)

Na dzisiaj to tyle z linków. Mam nadzieję, że któreś z nich przypadną Wam do gustu.
Miłej niedzieli!

19 komentarzy:

  1. Spojrzę na tego bloga Ania maluje, bo nazwę kojarzę, ale nigdy chyba nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaglądam tam od dawna. Nazwa mojego nicku była inspirowana właśnie tym blogiem ;)

      Usuń
  2. W moim mieście też przez jakiś czas stał tron z GoT do zdjęć. I też miałam facebookową tablicę zaspamioną zdjęciami w nim :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie oglądałam ani filmu ani nie czytałam książki. Stąd nie do końca rozumiem te zachwyty :D

      Usuń
  3. Ileż atrakcji w tym Wrocławiu, szkoda, że tak daleko od niego mieszkam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za ponowne polecenie posta na MS Kulturze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Skoro sama polubiłam posty to dlaczego się nimi nie podzielić? :)

      Usuń
  5. Wczoraj szukałam fanbooka w empiku, ale niestety nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, że w końcu uda Ci się znaleźć.

      Usuń
  6. Chyba muszę się wybrać w końcu do Wrocławia! Naprawdę ciekawe linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że do Wrocławia mam tak daleko. Wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie dzięki za linki do mnie!:-) im więcej osób dowie się o planowanej akcji tym lepiej dla sprawy dziękuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) Sama nie wymyśliłam nic twórczego, a tak może chociaż więcej osób się zainteresuje akcją.

      Usuń
  9. Zaintrygował mnie ten Żelazny Tron :) Może nie o zdjęcie na nim mi chodzi, ale zobaczenie go przez sentyment i do powieści i do serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja ani książki ani serialu nie znam. ;)

      Usuń
  10. Masz racje, ostatnimi czasy zrobiło się w blogosferze głośno o magazynie Fanbook. Ja również wzięłam w konkursowej akcji, którą zorganizowali, niestety przesyłka do mnie zaginęła nad czym ogromnie boleje.
    Ciekawe linki, zwłaszcza zainteresował mnie post dotyczący gwałtu. Trudny, kontrowersyjny temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dotrze do Ciebie przesyłka? Tak,co do wpisu Ania maluje masz rację. Warto jednak mówić i o tych trudnych tematach.

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania