Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] MAJ 2014

niedziela, 1 czerwca 2014


Tak jak sobie postanowiłam podsumowanie miesiąca ma być krótkie, przejrzyste i czytelne. Dlatego też, nie przedłużając, zostawiam Wam poniżej spis najważniejszych treści, jakie pojawiły się na blogu i zapraszam do dyskusji w komentarzach :)

Przeczytane w maju (nie licząc podręczników akademickich)
  • W Paryżu dzieci nie grymaszą - poradnik dla obecnych i przyszłych mam, który zrobił na mnie baardzo pozytywne wrażenie ;)
  • Pokuta  - szwedzki kryminał, dla którego gotowa byłam zarwać noc. Emocje wzbudza nawet jeszcze 2 tygodnie po przeczytaniu
  • Bajki robotów Lema - dziwna pozycja, o której nie wiem co napisać w jednym zdaniu. Odysłam więc do wpisu.
W ramach dyskusji rozmawialiśmy o:
Dodatkowo rozpoczęłam nowy cykl Internetowe Notatki Ani - #INA, w ramach którego zaserwowałam pierwszą dawkę linków:  #1 INA

Jak dobrze pójdzie po połowie czerwca będę już po sesji i zabiorę się za  stosik książek, czekających na półce. Znajdują się tam zarówno egzemplarze recenzenckie, wygrane jak i zaplanowane do przeczytania.

9 komentarzy:

  1. Nowy cykl baaardzo mnie zaciekawił i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę coś wartego uwagi nie omieszkać dodać kolejny wpis :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że sesja pójdzi Ci łatwo i będziesz miała same dobre oceny. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne podsumowanie
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podsumowanie faktycznie szybkie i przejrzyste. Ja już czekam na wakacje;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania