Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Prezent na każdą okazję - gazetomania.pl

piątek, 27 czerwca 2014

Dziękuję za odzew pod postem dotyczącym Poleć mi książkę na wakacje. Gdyby ktoś z Was go przegapił, a chciałby polecić mi tytuły do poczytania na wakacje to zapraszam - wystarczy kliknąć w kolorowy tekst.

Na początku tygodnia miała się pokazać recenzja, ale ostatni egzamin i wyprowadzka z akademika zajęły całą moją uwagę. Później rozpakowywanie się w domu, i wiecie jak to jest ;)
Za to już w niedzielę pojawi się (a przynajmniej takie są plany ) kolejna odsłona Internetowych Notatek Ani (INA). A tymczasem kilka słów o prezentach i Dniu  Mamy (tak, to jest wpis sponsorowany :p).

Okazji do świętowania jest wiele - urodziny, imieniny, egzaminy - zdane i oblane. W końcu, mając kilkuset znajomych na fejsie zazwyczaj na każdy dzień znajdziesz choć jednego jubilata. A w razie potrzeby możesz zajrzeć do kalendarza świąt nietypowych - np. tutaj i święto sobie znaleźć.

Czasem jednak poza: sto lat; najlepszego wypada się bardziej wysilić. U mnie zazwyczaj to wynika to z wewnętrznej potrzeby, a nie z wypada, ale z tym to już u różnych osób różnie bywa. Kiedy więc otrzymałam możliwość wypróbowania oferty z gazetomania.pl postanowiłam spróbować. Było to jeszcze w pierwszym kwartlae, stąd nie do końca byłam przekonana komu sprezentować gazetę. Jednak po dłuższym namyśle padło na Dzień Mamy. Miałam dużo czasu na zdobycie zdjęć i przygotowanie artykułu.

Długo zbierałam się do sprawdzenia jak strona faktycznie działa, jednak korzystanie z niej okazało się prostsze niż przypuszczałam. Otrzymałam oczywiście dokładną instrukcję mailem, jednak okazało się, że i bez niej dałabym sobie radę.

Fakt, sama strona jest mocno przekolorowana i jak dla mnie, nie wygląda zbyt profesjonalnie. Na szczęście korzystanie z niej jest bardzo intuicyjne. Po kliknięciu w zielony przycisk Przygotuj gazetę. START tutaj pojawia się nad przed oczami ekran:

Po kliknięciu w zielone pola bez problemu wkleimy nasze zdjęcia i przygotowany wcześniej artykuł (z przodu i z tyłu gazety) czy wybierzemy rodzaj gazety (do wyboru kilka tytułów). Dla tych, którzy nie przepadają za pisaniem tekstów przewidziane są gotowe wzorce. Czytałam je i brzmią całkiem nieźle. A przynajmniej nie odróżniają się od artykułów czytywanych w takich dziennikach.

Przez cały proces wgrywania materiałów mamy możliwość sprawdzenia na podglądzie jak wygląda wrzucony tekst w kolumnach gazety (szczególnie chodzi o jego długość). Niestety za każdym razem autorem ich jest Adam Łyżkowski. Po konsultacji z wydawnictwem okazało się, że autora wpisu można usunąć i na końcu artykułu podać własne dane ;)

Po przygotowaniu własnej okładki gazety przechodzimy do płatności, gdzie oprócz zwykłej gazety, jaką może podrzucić np. listonosz można wybrać także wersję oprawioną w antyramę czy ramę. Cena samej gazety to ok. 70 zł, natomiast w komplecie z antyramą 115 zł, a w tym błyskawiczna dostawa. Nie jest to mało, jednak dla wielu taki prezent może być bardzo miłą niespodzianką. O czym możecie przekonać się, czytając opinie na stronie.

Niestety, moja Mama do osób naiwnych nie należy i od razu coś jej nie pasowało. Ze względu na studia przekazaniem prezentu zajęła się siostra. Próbowała wmówić, że gazetę zobaczyła w sklepie, jednak nieznana szata graficzna od razu rzuciła się w oczy. Z rozmowy telefonicznej dowiedziałam się, że choć połowicznie zamiar się udał. Mama uznała, że zapewne to mały nakład jakiejś mało znanej gazety, która dopiero ruszyła na rynek. Podejrzewam, że zrobiło jej się i tak naprawdę miło :)

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcie, które wysłała mi siostra:
Sama forma takiego prezentu bardzo mi się spodobała. To pamiątka, która pozostaje na długo i zawsze można czuć się jak gwiazda gazety :)

NOTKA SPONSOROWANA

14 komentarzy:

  1. Ślyszałam już o tej stronie. Niezły pomysł na prezent, oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe. Taka pamiątka na pewno zostanie długo w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystałam - pomysł super :) Parę rzeczy bym pozmieniała, no i zdecydowanie odradzam antyramę - jest fatalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam ramę i jest w porządku, chociaż jeszcze nie powieszona ;)

      Usuń
  4. Wspaniały prezent taka gazeta, też mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł bardzo mi się podoba:) Widzę go już kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł na prezent, wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten portal od dawna i sama się zastanawiałam nad takim prezentem, ale mama ten portal doskonale zna. Może zrobię coś takiego tacie... ;)

    Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs z inną książką tej autorki: http://heaven-for-readers.blogspot.com/2014/06/klub-karmy-czesc-2-wraz-z-tematyczna.html – krótki termin, dlatego informuję osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto uderzać do osób, które nie mają o tym pojęcia. Dzięki za info o konkursie.

      Usuń
  8. Świetny pomysł na prezent! Stronę już kiedyś odwiedziłam, być może kiedyś coś tam zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To firma, która działa błyskawicznie ;) Kontakt z nimi był bardzo przyjemny.

      Usuń
  9. Jak ktoś lubi takie niespodzianki to niezły pomysł, chociaż trochę drogi.
    Nie słyszałam o tym wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Nie jest to tani prezent. Jednak jeżeli kilka osób chce zaskoczyć bliską im osobę to zrzutka na niego nie będzie już taka dotkliwa :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania