Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

#3 INA na lipiec

niedziela, 20 lipca 2014


Pierwszy miesiąc wakacji dobiega powoli końca, a ja mam przygotowaną dla Was porcję linków, zebranych przez ostatnie tygodnie.

1. Targi książki w Krakowie to wydarzenie, którego książkomaniak zapewne z niecierpliwością wyczekuje. Tym bardziej jeśli ma okazję wybrać się tam nie ponosząc żadnych opłat. Wystarczy, że zarejestruje się, podając swój blog, związany z książkami. I na co tu czekać? :)

2. Już ruszył Blog Day 2014 - konkurs na najlepsze blogi mieszkańców woj. dolnośląskiego. Jeśli jesteś z tego terenu do 5 sierpnia możesz zgłosić swój blog w konkursie.

3. U Sylwii Węgielewskiej na blogu Magiczny Świat Książki przeczytałam o projekcie KREW - KRyminalny ekspEryment cenoWy. W skrócie sprowadza się do tego, iż czytasz e-booka za darmo, a jeżeli tekst Ci się spodoba możesz przesłać na konto autora dowolną kwotę, wspierając jego twórczość. Ja jeszcze nie czytałam kryminału Krzysztofa Koziołka, który bierze udział w eksperymencie.

4. O blogu związanym z oszczędzaniem pisałam przy okazji #1 INA, tym razem odsyłam do wpisu Pauli z one little smile i słoika na niespełnione zachcianki.

5. Ze względu na to, że mój angielski prosi się o chwilę zwróciłam uwagę na fonetyczny cykl Ani z MyHelloLife. Wczoraj pojawił się ostatni wpis w ramach niego, ale Ania obiecuje nadal szkolić czytelników z języka angielskiego.

6. Bloger to też człowiek i czasem nie ma pomysłu na post, a pasowałoby coś opublikować. Nadine z bomabycmrucznie dzieli się 60 tematami na awaryjne wpisy. Kto wie, kiedy mogą się one przydać?

Miłej niedzieli!

16 komentarzy:

  1. Czwarty i piąty punkt mnie szczególnie zaciekawił :D Z listą Nadinę już się zapoznałam jakiś czas temu. Kreatywna dziewczyna, no nie? A jeszcze taka skromna na dodatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas się zbieram do kursu fonetycznego. Na razie czeka w zakładce.

      Usuń
  2. Awaryjne wpisy, taki patent by mi się przydał. Muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z listą Nadine zapoznałam się już dawno, ale zainteresował mnie blog Ani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam i przeczytałam przykładowe wpisy na tzw. awarię. Świetne, na pewno kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy jest ten projekt, też czytałam o nim u Miłośniczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że wśród polecanych przez Ciebie linków znalazł się jeden kierujący na mojego bloga :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) U Ciebie przeczytałam o projekcie po raz pierwszy, więc i Twój post podlinkowałam ;)

      Usuń
  7. Jej, nie wiedziałam o tym krakowskim zjeździe blogerów! Z jednej strony chętnie bym się wybrała, z drugiej - październik = rok szkolny, nie wiem, czy rodzice się zgodzą. Hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarejestrować zawsze się możesz. A co z tego wyjdzie w praniu to się okaże ;)

      Usuń
  8. Wybierasz się na Targi i na spotkanie blogerów książkowych? To świetnie! Może uda nam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak wyjdzie. Wstępnie się wybieram :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania