Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

ANKIETA dla czytelników bloga

niedziela, 6 lipca 2014

Tak jak wspominałam przy okazji podsumowana czerwca pomyślałam, że czas na stworzenia ankiety dla czytelników bloga. Chciałabym poznać lepiej tych, którzy zaglądają na mojego bloga oraz w jednym miejscu zebrać Wasze pomysły, uwagi, zastrzeżenia.

Szanuję Wasz czas dlatego ankieta nie jest szczególnie długa. Jej wypełnienie zajmie Wam kilka minut. Mnie może więcej przy zbieraniu jej wyników. Będzie to jednak dobrze spędzony czas.

Ankieta będzie dostępna do 13 lipca do godziny 23.59. Ankieta została już zamknięta (by poznać wyniki ankiety kliknij tutaj) Uzupełniać możesz ją już od teraz. Myślę, że wyniki uda mi się podsumować spokojnie do końca lipca.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety :)

15 komentarzy:

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania