Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Ogłoszenia blogowe - czyli co w trawie piszczy

poniedziałek, 28 lipca 2014

Kochani,
czasami nadchodzi taki czas, kiedy potrzebuję zmian. A wakacje to dobry okres (dużo wolnego czasu) na to to, aby zmiany wprowadzać, dlatego postanowiłam...

#1 Zorganizować ankietę. Jej wyniki są w trakcie opracowywania i już w sierpniu wrzucę je na bloga.
#2 Zmienić szablon bloga. Cały czas pracuję nad nowym szablonem i liczę, że w sierpniu będę mogła go już wrzucić. Przygotowuję go sama, stąd zajmuje mi to nieco więcej czasu ;) Jeżeli macie uwagi co do szablonu wrzucajcie w komentarzach. Na pewno wspomogą moje działania :)
#3 Zakończyć dyskusję z książką w tle. Oczywiście wszystkie rozpoczęte tematy pozostaną i jeżeli wrzucicie tam komentarze to na nie odpowiem ;)
#4 Zakończyć wyzwanie Czas na Biblię. Jeżeli nie mogę się zmobilizować do czegoś przez kilka miesięcy to najwidoczniej powinnam temat odpuścić. Posty związane z tematyką religijną będą się pojawiać okazjonalnie na blogu jak dotąd.
#5 Rozpocząć projekt: Notatki z angielskiego, w ramach którego będę pracowała nad swoim angielskim. Pojawią się tam posty związane z anglojęzycznymi czasopismami oraz inne wpisy dotyczące mojej pracy z językiem angielskim.
#6 INA jak najbardziej zostaje, ale tym razem wrzucać ja będę kiedy uzbieram 6-7 linków. Stąd czasem może się pojawić kilka razy w miesiącu, a innym razem raz na dwa miesiące ;)

I to by było na tyle. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam ;)

15 komentarzy:

  1. Ależ masz plany :0 Ja jedyne co planuję to posty co do kolejności recenzji, a tak to zazwyczaj robię na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas muszę uporządkować wszystkie pomysły i "hurtem" je wcielić w życie ;)

      Usuń
  2. Jakie plany i widzę większość rozplanowana i w przygotowaniu. Czekam na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, ja już nie robię takich planów, bo zazwyczaj nie udaje mi się ich realizować. Mam nadzieję, że Ty jesteś nieco bardziej zorganizowana niż ja (a raczej jesteś, ciężko mi dorównać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się najpierw realizować później ogłaszać - a przynajmniej uczę się tak robić ;) Stąd już wczoraj pozamykałam projekty i od dłuższego czasu pracuję nad nowym szablonem ;) Niestety idzie mi to dość powoli ;)

      Usuń
  4. Mi obecny szablon się podoba, ale każdy czasem potrzebuje zmian:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam zmieniać za wiele w ułożeniu. Raczej szerokości i wygląd poszczególnych elementów ;)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za realizację planów i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego projektu językowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczymy jak to wszystko wypadnie. Realizuj i zaskakuj nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile planów. Mam nadzieję, że uda Ci się je zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też od dawna obiecuję sobie, że dokonam jakichś zmian w szablonie, ale tygodnie mijają i nic z tego. ;) Powodzenia zatem życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam drugiego (prywatnego) bloga testowego, gdzie pracuję nad szablonem i powoli koncepcja się zarysowuje. Niestety jestem zależna od innej osoby (ma mi zrobić jedno zdjęcie lustrzanką i wyciąć jeden element ważny dla całej mojej koncepcji, stąd wszystko się wydłuża ;)

      Usuń
  10. podoba mi się pomysł z projektem notatki z angielskiego! Mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam. Ruszył w środę. :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania