Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] CZERWIEC

czwartek, 3 lipca 2014

Czerwiec już za nami. Teraz upragnione wakacje, a i za niedługo praktyki. Nareszcie mam dużo czasu na książki! A tymczasem spis tego, co działo się u mnie na blogu w czerwcu:

Przeczytane w czerwcu:
Przy okazji dyskusji z książką w tle :
W planach na lipiec jest dużo książek oraz ankieta dla czytelników bloga. 

A jak Wam minął czerwiec?

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To czekam na odczucia po jej przeczytaniu :)

      Usuń
  2. Po Folwark Zwierzęcy sięgnęłam zaraz po Twoim poście, więc pewnie za chwilę przeczytam też Rok 1984 :)
    Gratuluję wyników i powodzenia w lipcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło :) W takim razie czekam na opinię o kolejnej książce Orwella :)

      Usuń
  3. Ja czytałam głównie literaturę dziecięcą, żeby nie mieć przestoju, za to teraz mam już duużo czasu na czytanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie minął przede wszystkim bardzo szybko, ale jestem zadowolona. Gratuluję Twoich wyników!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników, czekam na kolejne odsłony INY i ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników - u mnie czerwiec dość owocny :). Udał się przeczytać i zrecenzować 6 książek, więc nie jest najgorzej :). Gdybym tylko miała więcej czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem to różnie bywa ;) Staram się jednak w miarę możliwości go wykorzystywać :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania