Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

#4 INA na sierpień

sobota, 23 sierpnia 2014

W wakacyjne miesiące więcej czasu spędzam przy laptopie, dzięki czemu udaje mi się wyłapać warte uwagi perełki ;)
  1. Dla mieszkających we Wrocławiu (bądź województwie Dolnośląskim). Już niebawem ruszają XVII Dolnośląskie Dni Nauki, podczas których można poznać naukę od lżejszej i przyjemniejszej strony.
  2. Jeżeli szukacie klasyków do czytania on-line warto zerknąć do Biblioteki Wolne Lektury, skąd za darmo można pobrać wiele ciekawych tytułów. Ja w ten sposób przeczytałam choćby: 20 000 mil podmorskiej żeglugi Verne.
  3. Dla niezdecydowanych Andrzej z Jest Kultura przygotował listę 28 tytułów, wartych uwagi (i możliwych do pobrania za darmo).
  4. Pozostając w sferze: za darmo i moich planów, dotyczących nauki języka angielskiego zapraszam na InterPals, gdzie można podszkolić swoje umiejętności komunikacyjne. 
  5. 2ryby.pl to serwis, na którym znajdziecie wiele interesujących filmików dotyczących ludzi, miłości, związków. W jednym z nich O. Meissner proponuje 5 pytań, jakie powinni zadać sobie narzeczeni - sama była zaskoczona, czego one dotyczyły :)
  6. Miejsce, do którego trafiłam niedawno - historia mężczyzny, który postanowił przez rok nie kupować jedzenia

15 komentarzy:

  1. Do szukania korespondencyjnych znajomych http://penpalsnow.com/index.html też jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tam parę całkiem sympatycznych osób poznałam.

      Usuń
  2. O nie kupowaniu jedzenia widziałam jakiś reportaż ostatnio! Świetna inicjatywa, choć osobiście nie wyobrażam sobie życia bez niektórych "kupnych" produktów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie jest to łatwe. Sama nie wiem czy zdecydowałabym się na taki krok. Niemniej jednak wnioski autora robią wrażenie.

      Usuń
  3. Zastanawiałam się kiedyś, czy nie zarejestrować się na InterPals, ale zrezygnowałam z tego zamiaru na rzecz postcrossingu, który serdecznie Ci polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale ostatecznie zrezygnowałam ;)

      Usuń
  4. "historia mężczyzny, który postanowił przez rok nie kupować jedzenia" to mnie bardzo zaciekawiło. Zaraz tam wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczyłam to gdzieś przez przypadek, a później siedziałam i czytałam ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten Twój cykl :) Zaraz sprawdzę wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybiorę się pewnie na Dolnośląskie Dni Nauki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety będę wtedy poza Wro, ale świetna inicjatywa!

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe linki z kilku na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania