Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] Lipiec

piątek, 1 sierpnia 2014

31 dni miesiąca zdążyły upłynąć leniwie. I choć nie działałam podczas nich wybitnie produktywnie udało mi się podładować baterie i zrealizować kilka zaplanowanych zadań. W ramach nich:

Napisałam o 8 książkach:
i 1 magazynie
  • English Matters, a przy okazji rozpoczęłam projekt Notatki z angielskiego
Poza tym:
I tak u mnie upłynął lipiec na blogu. A jak wygląda to u Was?

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że udało Ci się zaplanowane rzeczy zrealizować. Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pragnę pogratulować. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wynik jak na lipcowe upały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik.
    A jak u mnie. Zapraszam do siebie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dobrze, sporo czytałam i jeździłam w lipcu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bym chciała przeczytać "Troje" i "Ofiarę".

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne podsumowanie. U mnie miesiąc pod zagadnieniem recenzji, stosu i zabawy blogowej - teraz odpowiadam na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo się dzieje i dużo fajnych recenzji, z tego co widzę. ;)
    u mnie spokojnie, był roczek, trochę wspomnień i brak czasu na realizację wszystkich planów. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem trzeba się nauczyć dogadywać :) Ja jestem na etapie negocjacji ;)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania