Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

INA #5 na wrzesień

wtorek, 16 września 2014

Dla niektórych wrzesień to czas powrotu do szkół. Ja znajduję się jeszcze w grupie tych, dla których to ostatnie 4 tygodnie wakacji. W ramach kontynuacji Internetowych Notatek Ani podrzucam kilka linków, które zainteresowały mnie w ostatnim czasie:)

Wśród blogowych wpisów, które mogę Wam polecić znajdziecie:
Widać, gdzie najwięcej czasu spędzam przed komputerem i gdzie najczęściej zaglądam :)

16 komentarzy:

  1. W sumie, to fajny ten pomysł z tymi wszystkimi seriami promującymi ciekawe posty / stronki. Czasami coś dla siebie można znaleźć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie link: - o tym jak skutecznie promować bloga u Michała Szafrańskiego. Ale po jego przeczytaniu stwierdziłam, że to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wpis Cię zaciekawił i bardzo dziękuję za polecenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło zostać poleconą :)

    Wpis o ebookach teraz w sam raz dla mnie, sama szukam ciekawych księgarni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Mam nadzieję, że choć jedna osoba dzięki temu zainteresuje się moim kochanym esperanto :D

      Usuń
    2. Twoje nadzieje zostały spełniony. Dzięki Twojemu wpisowi o esperanto zainteresowałam się tym językiem i już planuję jego naukę :)

      Usuń
  5. Dziękuję pięknie za polecenie :) Ciesze się, że cenisz mój blog , imienniczko :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu od niego zaczęła się moja przygoda z blogowaniem ;)

      Usuń
  6. Muszę zajrzeć na stronę pokazującą, jak promować bloga. To może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to czarna magia, ale może dla Ciebie będzie to bardziej czytelne ;)

      Usuń
    2. Mnie też to zainteresowało. Jestem ciekawa czy ja coś zrozumiem :)

      Usuń
    3. Czekam na wrażenie po przeczytaniu postu Michała :)

      Usuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania