Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] Wrzesień - mnóstwo książek wartych uwagi

wtorek, 30 września 2014


Już jutro 1 października. Rozpoczynam kolejny rok studiów (choć wakacje nie dały mi zapomnieć o studenckich zobowiązaniach). Czas więc rozliczyć się z wakacyjnego blogowania i książek, o których notowałam. A muszę przyznać, że wiele perełek się tam trafiło!

11 przeczytanych książek
Mario Puzo: Ojciec chrzestny - czy ja muszę się tłumaczyć, dlaczego ją uwielbiam?!
Richard Paul Evans: Stokrotki w śniegu - piękna i realistyczna opowieść o przemianie. Polecam gorąco!
Agnieszka Steur: Wojna w Jangblizji. W domu - I i II część trylogii to warta uwagi fantastyka dla młodzieży. Pełna magii, ale i ukrytych zasad życia: przyjaźni pomiędzy podziałami, miłości bez granic, etc.
Juliusz Verne: Dzieci kapitana Granta
Juliusz Verne: Tajemnicza wyspa, tom II - tom I był w sierpniu :p
I te słabsze (wg mnie) tytuły:
Peter V. Brett: Malowany człowiek ks. I
Henri Pull: 150 twarzy stresu
Marek Krajewski: Widma w mieście Breslau
Joanne Fluke: Zagadka czarciego tortu
A na koniec powieść, o której nie wiem, co sądzić:
Szczepan Twardoch: Morfina

2 poza książkowe wpisy:
English Matters 48/2014 - genialny numer!
INA na wrzesień

Moje wyzwania:
Nie tylko literatura piękna: 1 [wszystkie w roku 2014: 10]
Ocalić od zapomnienia: 3 [21]
Polacy nie gęsi II: 4 [19]
Czytam literaturę amerykańską: 6 [24]
Biblioteczne: 7! [28!]

Już w październiku pojawi się podsumowanie akcji Top 7 książek na rok 2014 oraz Poleć mi książkę... na wakacje, Poza tym cały czas waham się na Disqussem - i nie wiem czy spróbować ponownie czy odpuścić :)

A jakie macie plany na październik? Ja zamierzam pojawić się na Targach Książki w Krakowie i na spotkaniu blogerów w ramach nich ;)

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę czasu na czytanie takich ilości książek ;) U mnie ostatnio pięć, sześć tytułów to górny, naprawdę dobry wynik. Ale i tym się zadowalam ;) Powodzenia w październiku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam wakacje to czytam więcej, ale nawet jeśli mam czas na 3-4 tytuły, to chociaż cieszę się, że tyle mogłam przeczytać :)

      Usuń
  2. I ja planuję pojawić się na Krakowskich Targach Książki :) Gratuluję świetnego wyniku i życzę podobnego w kolejnych miesiącach :) Oby ten rok studiów był dla Ciebie łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdrosczę, że będziesz w Krakowie!
    Sama tez bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik, u mnie tylko 4 przeczytane książki, ale nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak. Jedna z najlepszych książek, jakie czytałam :)

      Usuń
  6. Na Targach będę na pewno, pytanie kiedy, bo to zależy od wielu rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. W końcu nie samym blogiem żyje blogger ;)

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku :) U mnie podobna liczba - 12 przeczytanych książek.
    Do zobaczenia na targach w Krakowie! Też będę na spotkaniu blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki.
    Przeczytałaś Morfinę? Zabierałam się już dwa razy i nie mogę. Chyba do trzech razy sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeczytałam. I jak pisałam w notce było bardzo ciężko. To nie mój kaliber :)

      Usuń
  9. Gratuluję świetnego wyniku! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania