Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[dyskusja z książką w tle] podsumowanie akcji - Poleć mi książkę na wakacje

sobota, 18 października 2014


Projekt Poleć mi książkę na wakacje powstał przy okazji jednej z niedzielnych dyskusji z książką w tle. Poprosiłam Was w ramach niej o polecenie książek, spośród których przeczytam co najmniej trzy wybrane tytuły. Moje trzymiesięczne wakacje dobiegły już końca, czas więc rozliczyć się z realizacji mojego prywatnego projektu :)

I choć formalnie dyskusje zostały zamknięte to uznałam, że na czas podsumowania powinna sięgnąć właśnie po taką formę :)

Lipiec 2014
Nie przeczytałam nic, za co przeprosiłam Was na fan page'u.

Sierpień 2014
Tutaj już mogę pochwalić się kilkoma udanymi notkami.
#1 Z polecenia Clary jak i Małej Pisareczki sięgnęłam po kryminały Agaty Christie. Spośród jej licznych dzieł wybrałam:


Każda z nich reprezentowała inny okres twórczości autorki, dzięki czemu były bardzo zróżnicowane. Mnie najbardziej urzekły te pierwsze, natomiast moja mama uważa, że najmłodszą (Uśpione morderstwo) czytało się najlepiej. Jak widać, kwestia gustu :)

#2 Za radą monweg  sięgnęłam po powieści rodzimej autorki powieści obyczajowych - Katarzyny Grocholi. Nie chciałam czytać tytułów, znanych mi z adaptacji filmowych, stąd padło na
Jak możecie się przekonać, czytając moją opinię na jej temat to przepiękna powieść, dzięki której przełamałam swoje obiekcje do autorek bestsellerów.

Wrzesień 2014
Tutaj już minimalnie, sięgnęłam po jeden tytuł, doradzony przez Martynę:
Tak magicznej i przepięknej opowieści, o tym jak można zmienić swoje życie, dawno nie miałam w rękach. Jestem zachwycona!

Dziękuję wszystkim za tytuły podrzucone mi w poście, rozpoczynającym wyzwanie! Próbowałam znaleźć wiele z nich, ale biblioteki okazywały się głuche na moje poszukiwania. Cieszę się, że poznałam, choć kilka tak pięknych powieści. Nie zaskoczyła mnie jedynie Christie, z którą już kiedyś miewałam przelotne romanse ;)

Jesteście niezastąpieni! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania