Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Top 7 książek na rok 2014 - podsumowanie akcji

niedziela, 12 października 2014

Kiedy w kwietniu tego roku tworzyłam listę TOP 7 książek na rok 2014 nie wiedziałam, iż tak szybko uda mi się ją zrealizować. Oczywiście opublikowanie jej jedynie pomogło. W końcu obiecałam Wam, że to zrobię, więc czułabym się głupio, odpuszczając.

Teraz mając już za sobą te 7 tytułów, myślę o kolejnej - może Top 13? Powoli zaczynam kompletować listę i tak pomyślałam, że może macie ochotę mi w tym pomóc?

Tak dla przypomnienia. Do akcji wybrałam:
  1. Vladimir Nabokov: Lolita recenzja
  2. George Orwell: Folwark zwierzęcy  recenzja
  3. George Orwell:  Rok 1984 recenzja
  4. Andrzej Ziemiański: Achaja t.1-3 recenzja tom I cz. Irecenzja tom I cz. IIrecenzja tom IIrecenzja tom III
  5. Stanisław Lem: Bajki robotów recenzja
  6. Verne: 20 tysięcy mil podmorskiej żeglugi recenzja
  7. Brett Peter V.: Malowany człowiek ks. I recenzja

Zdecydowanie do najlepszych tytułów należą (znane mi już wcześniej): obie książko Orwella i Achaja (z wył. II tomu). 

Po raz pierwszy czytałam pozycje Lema i Verne - obie były naprawdę dobre. Niemniej jednak to Verne mnie zaczarował. W końcu po tym tytule przeczytałam całą trylogię (wszystkie linki na końcu recenzji 20 000 mil podmorskiej żeglugi).

Zawiodłam się na Lolicie, która niegdyś, przy pierwszym podejściu, bardzo mi się podobała. A Malowany człowiek to właściwie najsłabsza pozycja.

>> Poleć mi książkę na wakacje - mój wakacyjny projekt <<

Taka Top lista bardzo mi się podoba. I dlatego z chęcią kontynuuję pomysł. To dobra motywacja do sięgnięcia po określone tytuły z magicznej listy: Chcę przeczytać. Tym razem wybiorę 13 pozycji i dam sobie na ich przeczytanie nieco więcej czasu. Pomyślałam jednak, że być może chcielibyście pomóc mi w doborze lektur? 

W końcu jest pewnie mnóstwo autorów, o których jeszcze nie słyszałam, a powinnam. Stąd jeżeli macie ochotę wrzucajcie tytuły w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania