Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

INA #6 na październik i listopad

czwartek, 6 listopada 2014

W październiku INA mi gdzieś umknęła, dlatego tym razem zbieranina ciekawych linków z ponad miesiąca. Powoli zaczynam nabierać nawyku zapisywania inspirujących postów i artykułów, ale nadal to sfera raczkująca :)

Zaczniemy od blogowych postów, które gorąco polecam:
- rozmowa u Magnolii o tym, czy Literatura jest dla zachwytów czy idei,
przedpremierowa gorączka u Ani Kęski z aniamaluje.com, która doczekała się wydruku swojej książki (a tutaj moja opinia o książce -klik),
- Alina z Design Your Life otworzyła sklep z organizerami, na który czytelnicy już bardzo wyczekiwali.
- Ania opowiada o filmach, które warto zobaczyć. Ja przymierzam się do "Zielonej Mili"

Ze spraw poza blogowych:
- interesujący film, o tym jak uczyć się języków,
- Targi Książki w Katowicach, które koniecznie musicie zapisać sobie w kalendarzu!

Czas na autopromocję:
W październiku pisałam m.in. o "Nad Niemnem- klik" i"Księga kobiet - kobiety księgi - klik".
Poza tym wrzuciłam dwa podsumowania: Top 7 książek na rok 2014 i Poleć mi książkę... na wakacjeI kilka innych postów, które znajdziecie w archiwum :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania