Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[podsumowanie miesiąca] Listopad 2014 w cyferkach

niedziela, 30 listopada 2014


Listopad upływa dla mnie jako miesiąc coraz chłodniejszy, ale i bardzo intensywny. Dużo się dzieje :) Aby być z Wami na bieżąco założyłam swoje konto na 
i Twitterze ;)
podlinkowany tekst przenosi do moich profili

Nabyłam swój pierwszy mobilny telefon, więc warto z niego skorzystać :) Natomiast w kwestiach statystycznych...

7 notek o przeczytanych książkach

najlepsza
Nie będzie zaskoczeniem jeśli przyznam, że to książka Ani Kęski! (www.aniamaluje.com - polecam gorąco!). Poza nią zdecydowanie pozytywnie wspominam powieść Joanny Miszczuk i poradnik Pameli Druckerman.

5 pozablogowych notek
Top 13 książek na rok 2014/15 - moje plany czytelnicze
Reaktywacja dyskusji z książką w tle: Bloger książkowy vs bloger kulturalny

Moje wyzwania - chwila podsumowań statystycznych:
Czytam literaturę amerykańską: 4 [wszystkie w roku 2014: 31]
Nie tylko literatura piękna: 3 [16]
Biblioteczne: 2 [32!]
Czytamy e-booki: 1 [2]
Ocalić od zapomnienia; 0 [22]

Wpisy książkowe zgodnie z założeniami to około połowa tego, co publikuję. W grudniu możecie liczyć na dyskusje, przypomnienie Notatek z angielskiego i moje wrażenia z czytanych powieści. 

1 stycznia minie drugi rok mojego blogowania, a jednocześnie może być to czas, kiedy beletrystyki zacznie być coraz mniej. Witaj literaturo nie-piękna!

Jak odczuliście zmiany na blogu (o ile je zauważyliście? :p) Podobają się Wam pozablogowe notki czy wolicie standardowe posty z opiniami o książkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania