Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

TOP 13 książek na rok 2014/2015/2016

sobota, 15 listopada 2014

Po TOP 7 książek na rok 2014 czas na kolejną prywatną listę książek do przeczytania :) Tym razem także nie ograniczałam się do własnych planów i skorzystałam z Waszych sugestii. Poniżej znajdziecie listę 13 pozycji, które planuję przeczytać do końca następnego roku. 
Na bieżąco będę aktualizowała listę, podlinkowując do niej dane recenzje.

Moja szczęśliwa trzynastka składa się z (kolejność przypadkowa):
  1. Labirynt Putina Steve LeVine
  2. Portret Doriana Graya Oskar Wilde
  3. Nasza klasa. Historia w XIV lekcjach Tadeusz Słobodzianek
  4. Wichrowe wzgórza Emily Jane Bronte
  5. Fahrenheit 451° Ray Bradbury
  6. Frenkenstein  Bernie WrightsonMary Shelley
  7. Imię róży Umberto Eco recenzja
  8. Cylinder van Troffa Janusz Andrzej Zajdel
  9. Nie mów nikomu Harlan Coben
    Sto lat samotności Gabriel Garcia Marquez recenzja
  10. Trylogia Henryk Sienkiewicz
  11. 1Q84 Haruki Murakami
  12. Trylogia Brzydcy, śliczni, wyjątkowi Scott Westelfeld
    Nowy wspaniały świat Aldous Huxley recenzja
  13. Wojna i pokój Lew Tołstoj
Wiele z nich to klasyka, którą chciałabym poznać. I taki właśnie cel ma moja 13 - motywowanie do nadrabiania zaległości czytelniczych. Wiecie... W roboczym pliku zaczyna się już tworzyć luźna lista na następny rok ;) 

Dla porównania, Top 7 książek na rok 2014 (klik) oraz Podsumowanie Top 7 na rok 2014 (klik)Testuję metodę czyszczenia półki "chcę przeczytać" na LC. I choć mam tam już blisko 40 książek to i tak jest to sukces :)

Co myślicie o liście? Czytaliście, czytacie, czy macie w planach? A może zauważyliście, po który tytuł sięgnęłam z Waszego polecenia? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania