Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

[WYNIKI] Wygraj "Za plecami anioła" Renaty L. Górskiej - zaktualizowany

środa, 26 listopada 2014

Mam dla Was mikołajkowy konkurs. A w nim...
1 egzemplarz nowego wydania "Za plecami anioła" Renaty L. Górskiej od Wydawnictwa Replika.

Uwielbiam czytać książki tej autorki, a o tej pisałam u siebie na blogu: Za plecami anioła - czytaj. Obecna okładka jest piękna!

[WYNIKI NA KOŃCU NOTKI]


Wystarczy w komentarzu pod tym postem albo pod postem konkursowym na facebooku odpowiedzieć na pytanie:
Kto bądź co i dlaczego znajduje się za plecam anioła?
Poddaj się wodzom wyobraźni i napisz swoją interpretację tytułu.
Odpowiedzi mogą być krótkie i długie. Pozostawiam pełną dowolność. 

A teraz kilka najważniejszych informacji:
1. Organizatorem konkursu jest Ania - autorka bloga anianotuje.pl.
2. Sponsorem nagrody: jednego egzemplarza książki Za plecami anioła Renaty L. Górskiej jest wydawnictwo Replika.
3. W konkursie może wziąć każdy czytelnik bloga. Zastrzegam sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia, którego autor ani nie wypowiedział się na moim blogu, ani nie podjął żadnej interakcji z postem bądź mną ani nie został jego publicznym obserwatorem.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest podanie w komentarzu pod tym postem albo pod postem konkursowym na facebooku - wybieracie tylko jedno miejsce:
a) w przypadku anonimów - co najmniej imienia lub nicku,
b) adresu e-mail,
c) odpowiedzi na pytanie: Kto bądź co i dlaczego znajduje się za plecam anioła? Poddaj się wodzom wyobraźni i napisz swoją interpretację tytułu.
5. Czas nadsyłania zgłoszeń mija 6 grudnia 2014 r. o godz. 23:59 (wg daty podanej przy komentarzu) - tak, to środek Wrocławskich Targów Książki, gdzie możecie mnie spotkać! Polecam wysłać więc odpowiedź wcześniej :)
6. Nie jest to konieczne, ale będzie miło jeżeli polubicie Fan Page wydawnictwa Replika, Fan Page mojego bloga bądź zostaniecie moim obserwatorem na: Google +, Bloglovin, Zblogowani.
7. Zwycięzcę wybiorę ja do dnia 15 grudnia 2014 roku i ogłoszę go poprzez wpis na facebooku oraz aktualizację tego posta. Jednocześnie prześlę do niego maila z informacją o wygranej.
8. Zwycięzca od momentu wysłania maila będzie miał 72h na podanie adresu na terenie Polski do wysyłki. Po tym czasie w przeciągu 24h wybiorę kolejnego zwycięzce, który na odpowiedź z adresem będzie miał też 24h. W przypadku braku odpowiedzi zastosowana zostanie ta sama procedura.
9. Po ogłoszeniu wyników każdy uczestnik może w przeciągu 24h wysłać reklamację w sprawie wyników na adres: anianotuje@gmail.com, w tytule wpisując: Reklamacja konkurs.
10. Wysłanie zgłoszenia na konkurs oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych na potrzeby niniejszego konkursu.

Uff.. Formalności zostały dopełnione :)

A na koniec dodam tylko, że wydawnictwo Replika oprócz książki na konkurs obiecało wysłać i jedną do mnie. Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa! To będzie już trzecia książka autorki na mojej półce!

Zapraszam do udziału w konkursie, do wrzucania banera do siebie na stronę i udostępniania posta konkursowego.

WYNIKI

W konkursie wzięło udział 7 uczestników - dziękuję za zgłoszenia. Bardzo podobały mi się Wasze interpretacje tytułu, choć zadzwiające jak wiele osób za plecami anioła widzi zło...

Po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi zauważyłam, że jedna trafiła do mnie w sposób szczególny. Zresztą przeczytajcie sami:
Za plecami anioła znajdują się Niebo.
Ale Niebo, do którego on nie może wejść, ponieważ go nie widzi.
Dlaczego go nie widzi?
Ponieważ nie może dostrzec czegoś, w co człowiek, którym się opiekuje, nie wierzy.
Dlatego też siedzi na skalę, która tak jak on trwa na wieki, by w końcu kiedyś - może już niebawem - móc się odwrócić i ujrzeć wcześniej niedostrzegalne :)
Także, nie przedłużając, nagroda, czyli książka "Za plecami anioła" powędruje do....


Małej Pisareczki

Już wysyłam maila z gratulacjami. I jeszcze raz dziękuję za udostępnianie banera konkursowego i wszystkie zgłoszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania