Obecnie piszę na: KobiecaStronaPrawa.pl
Z dniem 15 kwietnia 2016 r. ten blog stał się miejscem archiwalnym.

Podsumowanie roku 2014 - lepiej późno niż wcale :)

niedziela, 25 stycznia 2015

Minął prawie miesiąc, ale to przecież nic straconego. Podsumowania pojawiały się początkiem stycznia, więc ja swoim zamknę ten miesiąc.

Google Analytics podpowiada, że w 2014 roku na bloga trafiło blisko 9,5 tysiąca unikalnych odwiedzających, którzy wyświetlili go ponad 66 tys. razy. 

Najczęściej czytane przez Was posty (nie licząc postów konkursowych to):

1. Top 13 książek na rok 2014/15 - czyli moja subiektywna lista książek, które chciałabym w tym roku przeczytać.
3. Odpowiedź na blogową zabawę: 10 najważniejszych książek w moim życiu, który to wpis jednocześnie brał udział w konkursie Śląskich Blogerów Książkowych.
5. Efekt wypadu na Targi Książki w Krakowie, czyli dyskusja: Bloger książkowy - kto Cię tu zapraszał?
Kolejna piątka to

1. Top lista 7 książek na rok 2014, którą zrealizowałam :)
3. Opinia o debiucie polskiego autora, czyli Najmita Krzysztofa Królasa.
4. Notka o zbiorze opowiadań Agathy Christie Pułapka na myszy.
5. Ostatnia z książek w ramach Wyzwania z Anią, czyli Pożegnanie z Avonlea Lucy Maud Montgomery.

Wspomniane wpisy zainteresowały co najmniej 338 osób ;)

Przyznam, że jestem zaskoczona tym, które tytuły wzbudziły największe zainteresowanie. Z takich cyferkowych spraw to oczywiście liczniki na wszelkich kanałach społecznościowych podskoczyły, ale trudno mi ocenić jaki to miało wpływ na rozwój mojego bloga. 
Natomiast w kwestiach najważniejszych poznałam na żywo fantastycznych ludzi, którzy tutaj w blogosferze piszą o przeczytanych książkach i tym, co przeżyli. Wielu cudownych piszących z Krakowa, Katowic i innych miast. I uzależniłam się od takich spotkań, 

To mój sukces roku 2014 - wycieczka na Targi Książek i prawie spotkanie z blogerami :)

Jak już pewnie mogliście zobaczyć na blogu będą zmiany, jakich jeszcze nie było. I nie chodzi o wygląd bloga, a zamieszczane treści.

Kolejny post opowie Wam co chcę tu zamieszczać, a czego nie chcę. W razie uwag piszcie śmiało. Zdanie czytelników jest bardzo ważne!

A  tymczasem trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć,
cieszę się, że chcesz zostawić po sobie ślad na moim blogu. Pamiętaj jednak, że komentarze na mojej stronie obsługuje Disqus. Dzięki niemu, jeżeli odpowiem na Twój komentarz zostaniesz powiadomiony e-mailowo :)
Pozdrawiam
Ania